Genetic species

Saku-foorumi » Classic Amiga » Pelit » Viestit 2002 » Viestit 06/2002 asti » Genetic species « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Ismo U
Perjantaina, 30. marraskuuta, 2001 - klo 10.12:   
Miten toisen robotin " Valtaus " tapahtuu, kenelläkään tieto? Yritetty on sillä mikä se nyt onkaa mutta ei ole onnistunut kertaakaan.

Eli mitä onnistunut valtaus edellyttää mitä pitää tehdä ennen sitä?

Ootteko muuten huomannut että ko peli on aminetissä?

 

cAHVA
Perjantaina, 30. marraskuuta, 2001 - klo 11.52:   
Jos oikein muistan, niin sillä probella vaan "ampuu" niitä vastustajia. Muista kuitenkin että se vie niiltä energiaa, eli ne voi kuolla jos ovat vähän heikommassa hapessa. En nyt ihan varmaan muista, mutta muistaakseni valtaus ei aina onnistu ekalla kerralla vaan pitää pari kolme kertaakin yrittää ennenkuin onnistuu...

 

cAHVA
Perjantaina, 30. marraskuuta, 2001 - klo 11.54:   
...Joo Aminetissähän se... Hyvä, että pojat antoivat ilmaiseen levitykseen kun ei enää pystyneet tahkoamaan sillä rahaa. Asiallista.

 

Jon
Perjantaina, 30. marraskuuta, 2001 - klo 16.25:   
Onko joku tahkonnut rahaa Amigan peleillä aikoihin? Surullista jos Paybackikaan ei saa jatkoa :(

Itse olen muuten tänä vuonna ostanut 7 täysihintaista Amigan peliä, plus sitten alle 300 markkaa maksavia myös "ihan tarpeeksi" :)

Jokohan sen Descent: Freespace ja Earth 2140 mission pack ilmestyy?-)

 

TK
Maanantaina, 3. joulukuuta, 2001 - klo 8.06:   
Itse ostin Paybackin ja HereticII:n vaikkei noita edes tule pelattua, Heretic:n ihan vaan sen vuoksi että ois amigallaki joku peli mitä vain 'katsella', paybackin yksinkertaisesti että se o niin hyvä (silloin ku sitä o aikaa jauhaa!)

 

Tripper
Maanantaina, 3. joulukuuta, 2001 - klo 14.19:   
Juu, sillä probella pitää vaan tökkiä tarpeeks (yleensä pari kolme nopeaa tekee homman, vaikka siltä vastustajalta pari pykälää energiaa tippuisikin). Kai se taisi olla myös vastustajasta kiinni, eli heikommat saa valtaansa helpommin jne.

 

J.
Tiistaina, 4. joulukuuta, 2001 - klo 11.58:   
Itse en ole aikoihin ostanut pelejä, tätä nykyä ei ADOMin pelaamiselta jää juuri aikaa muille peleille. Ja nykyisellä 030/50-mopolla ei kyllä uudempia pelejä pelata.

Mutta kunhan SharkPPC tulee...

 

Tripper
Tiistaina, 4. joulukuuta, 2001 - klo 12.38:   
Onhan noita pelejä tullut osteltua muutamia (Heretic2, Bubble Heroes, Simon2, Paypack..). Ainakin Freespace vaikutti sellaiselta, että se menee seuraavaksi hankintaan :)

 

Jupp3
Maanantaina, 14. tammikuuta, 2002 - klo 13.23:   
No, mulla on ainakin HereticII, Shogo, Payback, E2140 + Mission Pack, SimonII, Napalm, T-Zer0, Foundation jnetc... Ja tietenkin Genetic Species :)

Olikos niitä musiikkeja vapaasti missään? tuli vain mieleen... Vähän erilaista, kuin mihin 3D-peleissä on tottunut...

Niin, ja Genetic Speciesissä muistaakseni ammuttiin niitä probeja DEL-napilla, ja Tazerilla voi tainnuttaa vihulaisia, niin saa vallattua helpommin. Onnistuikohan se sillä kranaatinheittimelläkin...?

 

Teemu I. Yliselä
Torstaina, 17. tammikuuta, 2002 - klo 1.20:   
> Olikos niitä musiikkeja vapaasti missään? tuli
> vain mieleen... Vähän erilaista, kuin mihin
> 3D-peleissä on tottunut...

Joo, löytyy tekijän
kotisivuilta.

 

Jarmo Piippo
Lauantaina, 26. tammikuuta, 2002 - klo 22.06:   
Ehtikös muuten Genetic speciesille koskaan ilmestyä sitä
tasoeditoria? Omia ratojahan pitäisi olla melko helppo tehdä
kun ei ole korkeuserojakaan.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: