Uusi CD poltto-ohjelma Classic Amigalle

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2005 » Viestit 03/2005 asti » Uusi CD poltto-ohjelma Classic Amigalle « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

hooligan/dcs
Tiistaina, 1. helmikuuta, 2005 - klo 8.29:   
Ihan mielenkiintoiselta projektilta vaikuttaa CDonFire.

http://www.netzgesta.de/projects/cdonfire.htm


Aika monimutkaisen näköinen käyttöliittymä mutta potentiaalia näyttäisi olevan. Miinuspuolena että DVD-polttoa ei kyseinen softa ainakaan vielä tue.

 

Jani
Keskiviikkona, 9. helmikuuta, 2005 - klo 20.39:   
Eipä vorki ainakaan minulla kun herjaa ixemul.librarya. Mistä sitten saisikaa sen.

 

Ville
Torstaina, 10. helmikuuta, 2005 - klo 12.13:   
Linkki

 

Jani
Torstaina, 10. helmikuuta, 2005 - klo 15.40:   
Enää ei herjaa ixelmul.librarya. Käynnistin shellin kautta niin tuli seuraavaksi ilmoitus. Error in line number 4 PEN.SHADOW Not enough memory

 

Ville
Torstaina, 10. helmikuuta, 2005 - klo 17.35:   
Oiskohan chip vähissä? Mulla on semmonen ongelma ton kanssa et jos avaan ja suljen sen, avaan taas ja suljen ni kone kaatuu. Samoin jos maximizetan sen ikkunan ja quittaan niin taas kosahtaa.

Mut kivalta ohjelmalta vaikuttaa kunhan kehitys etenee.

 

Jani
Torstaina, 10. helmikuuta, 2005 - klo 18.30:   
Paljonko sitä chippiä sitten tarvitaan minulla on fastia 64MG ja chippiä 2MG.

 

Jani
Torstaina, 10. helmikuuta, 2005 - klo 18.31:   
Siis 64Mb ja 2Mb

 

JPQ
Torstaina, 10. helmikuuta, 2005 - klo 19.42:   
Jani: mutta paljonko on käytössä tuo 2mb nyky amigoiden maksimi. Jota käytännössä koskaan kaikkea saa käyttistä ajaessaan käyttöön.

 

Ville
Torstaina, 10. helmikuuta, 2005 - klo 20.22:   
JPQ: mulla on käytössä bvision ni on suht. maksimit chip-muistit WB:ssä :).

Jani: siis onks sulla se koko 2mt WB:ssä käytössä?

 

Jani
Torstaina, 10. helmikuuta, 2005 - klo 20.38:   
Siltä näyttää, että on. No kuitenkin sitä muistiahan syö erään WB:en asiat.

 

Thematic
Torstaina, 10. helmikuuta, 2005 - klo 21.17:   
Jani: OS 3.5:ssä ainakin säästyy huomattavasti chipiä laittamalla startup-sequence:een 'wbctrl imt=fast'. Mutta jos ei näyttökorttia ole, voi joko vähentää värejä tai asentaa FBlitin.

 

Jani
Perjantaina, 11. helmikuuta, 2005 - klo 15.07:   
On minulla näyttökortti ja OS 3.9. Otin aminetista tuon fblitin ja nyt sitten yritän sillä saada ongelmaa ratkaistua. No en minä kuitenkaan mikään hakkeri ole, että teitäisin kaiken joten sitä vaan joutuu kokeilemaan ja kyselemään.

 

Ibe U
Perjantaina, 11. helmikuuta, 2005 - klo 15.24:   
Jani: ELÄ pistä FBLIT :ittiä se vain siirtää fastiin tavaraa chip muistista, ei ole tarvetta sille.

 

Jani
Perjantaina, 11. helmikuuta, 2005 - klo 18.04:   
Niin se kun sitten tarkemmin luin FBLITin niin sielä luki, että ei näyttökorteille. Tai jotain semmoista.

 

Jani
Lauantaina, 12. helmikuuta, 2005 - klo 9.15:   
Laitoin wbctrl:än koneeseen mutta eipä näytä auttavan sekään. On tässä jotain ihmeellistä kun yrittään avatan catalogsin tiedoston niin menee kone tilttiin. Ja kyseinen partitio onkin sen jälkeen 100% täynnä.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: