Ongelmia CybervisionPPC:n asennuksessa

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2005 » Viestit 03/2005 asti » Ongelmia CybervisionPPC:n asennuksessa « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Saul Ernvall
Torstaina, 20. tammikuuta, 2005 - klo 21.45:   
Olen kokeillut kaikkea mahdollista enkä saa muuta tuosta kortista ulos kuin early-startup kuvan kun cgx:ää ei ole vielä ladattu.

Kun kone boottaa normaalisti niin signaali tulee näytölle mutta ei kuvaa eikä CGXmode käynnisty.
Showcgxconfig sanoo että korttia ei ole asennettu vaikka se on kunnolla paikallaan.

Kortti on takuuvarmasti toimiva kun se toisessa CSPPC turbossa toimii.

Eli nyt jos joku osaa kertoa miten sen saisin asennettua niin että kuva alkaa näkyä niin olisin todella kiitollinen.

Rautaa koneessani on: A4000, CSPPC 233/50 128mb, 18gt scsi, mediator, Voodoo 3000, sb128, fastata4000+ cdrw, eFlash4000, 10mb verkkokortti, cocolino.

Ja käyttiksenä olen kokeillut WB3.1 ja AmigaOS3.9. Ja ajureina CGX4:sta päivityksineen.

Voodoo:ta en ole asentanut silloin kun olen yrittänyt saada CVPPC:tä toimimaan.

Oikeastaan ainoa syy miksi haluan tuon toinimaan on se että Tornado3D:llä ei saa HW-kiihdytystä päälle Voodoo:lla, ja nyt se on aika tahmea (hidas) käyttää.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: