Wizard hiiri oikuttelee

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2005 » Viestit 03/2005 asti » Wizard hiiri oikuttelee « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

KimmoK
Lauantaina, 15. tammikuuta, 2005 - klo 19.25:   
Ennen kun rikon ton niin muistaiskos joku onko tuossa ruuvit liukutassujen alla vai avautuuko se jollain kikka kuutosella?

Se nykii/ei liiku ylös/alas suunnassa. Pallo on puhdas ja muovirullat hiiren "kolossa" on puhtaat.

Onks tuttu juttu?

Liekö villakoira siellä reikärattaassa...

 

JPQ
Lauantaina, 15. tammikuuta, 2005 - klo 19.35:   
KimmoK: minulla aikoinaan uusi wizard hiiri ei toiminut piirilevy
halkeaman takia. Sai siitä varaosia kun en jaksanut palauttaa.:) ja
pitänee hankkia niin kauan kuin saa amigaan uusi hiirikin.
Mutta kysymykseesi ruuveista siellä ne on.

 

Joanna
Lauantaina, 15. tammikuuta, 2005 - klo 20.18:   
Tyypillinen vika mitä hiiriin vanhenmiten tulee on se että joku johdoista katkeaa siitä ihan hiiren vierestä. Se aiheuttaa tyypillisesti juuri nykimistä tms.

Tosin, senkin korjaamiseen ja testaamiseen pitää Hiiri avata, eli ei siitä puhdistamisen yrityksestä haittaa ole.

 

itix
Lauantaina, 15. tammikuuta, 2005 - klo 20.29:   
Muistaakseni siinä on ruuvit alla.

 

JPQ
Lauantaina, 15. tammikuuta, 2005 - klo 20.52:   
itix: minä tiedän että on täällä hiiriä muutamankin kerran
avautettu.:)

 

KimmoK
Maanantaina, 17. tammikuuta, 2005 - klo 12.04:   
Kiitos. :)

 

miksuh
Maanantaina, 17. tammikuuta, 2005 - klo 13.50:   
On siinä tassujen alla ruuvit. Multa ne tassut on jo hukkunu, kun tota on joutunu aukomaan. Wizard on loistava hiiri ja ikäsekseen se on toiminu hyvin, mut kyllä tossa munki rotassa alkaa jo ikä näkyä. Johdosta on katkennu karvoja muutamaan kertaan ja hiiren valodiodi antureita on joutunu hienosäätämään, palloa on pitäny hioa ettei se lipsu jne.

Just tuli AmigaOS:lle se yks softa millä hiirtä heiluttamalla voi vaikka aukasta romputtimen tai käynnistää jhonkun softan, mutta mun hiiri ainakin on liian arvaamaton tolasen käyttämiseen.
Pitäs kai ostaa A1200:n vielä vaikka Subway USB-ohjain ni sais USB rotan ja näppiksen kiinni.

 

Thematic
Maanantaina, 17. tammikuuta, 2005 - klo 15.53:   
A1200:ssa voisi Cocolino olla järkevämpi, ellei ole sitten kertakaikkiaan tympääntynyt raudan paukutteluun. Sillä saa hiiren kiinni sinne kuni se kuuluu.

 

Ville
Maanantaina, 17. tammikuuta, 2005 - klo 20.09:   
Eiks se ookkaa Topolino eikä Cocolino :)?Tarviiko nuo erillisiä ajureita?

 

Ville
Maanantaina, 17. tammikuuta, 2005 - klo 20.11:   
Niin kauan ku Wizard toimii ei tämä poika siitä luovu (rulla ois kyllä kiva, täytyy myöntää). PC-näppiksen jouduin jo pistämään adapterin päähän koska A1200:n näppis oli hieman monimutkainen viritelmä...

Koitetaan pitää se Amiga Amigana ;)

 

jPV
Maanantaina, 17. tammikuuta, 2005 - klo 21.43:   
Keskimmäinen nappi kyllä paikkaa rullan tarvetta monissa asioissa...esim mui-softat scrollailevat useasti keskimmäinen nappi pohjaan painettuna. IBrowsella on mielestäni paljon mukavampi scrollailla napilla kuin rullalla. Ainakin jos pistää keskimmäisen napin toimimaan myös shiftinä, jolloin scrollailu on tarpeeksi nopeaa ;)

Mulla on pari Wizardia, jotka on toiminu hyvin ja pitkään, mutta sitten parin kanssa ollu ongelmia. Toinen teki porraskuviota jo uutena paketista otettuna ja toinen alkoi tekemään vastaavaa jonkin verran käytettynä. Vaikuttais jonkin sortin tyyppivialta, että tulee pätkimistä jomman kumman akselin suhteen. Joku muistaakseni sanoi aikoinaan, että sen saa korjattua vääntelemällä sisällä olevia sensoreita suoremmaksi, mutta eipä vielä ole tullu testattua vinkin toimivuutta...

 

Jope
Tiistaina, 18. tammikuuta, 2005 - klo 10.51:   
Mä scrollaan windowsissakin keskinapilla. Rulla sux. :-)

 

JPQ
Tiistaina, 18. tammikuuta, 2005 - klo 10.58:   
Jope: minäkään uskonut siihen ihastuvani mutta morphosissa rules
windowsista en ole niin varma. tosin kyllä samanaikaiseen mp3 soitoon
voyagerissa scrollaus aiheuttaa pykimistä. (ainakin Club3d
radeon7000sella ja G3/600Mhzillä)

 

Piru
Tiistaina, 18. tammikuuta, 2005 - klo 16.59:   
Olin pitkään Wizardin vankkumaton kannattaja, myös "PC-hiirien" kustannuksella.

Nyttemmin olen kyllä korjannut kantaani, Logitechin optiset on kyllä ihan älyttömän hyviä. Hieman ennen A1200:n pilkkomista käyttelin sitä hieman, ja Wiwardi tuntui kyllä uskomattomalta halolta tuon Logitechin jälkeen.

Elkee tappako :)

 

Jope
Keskiviikkona, 19. tammikuuta, 2005 - klo 11.11:   
Logitech Trackman Marble T-CH11 rules.

:-)

 

jPV
Keskiviikkona, 19. tammikuuta, 2005 - klo 12.59:   
Itse ostin jonkun halvan Logitechin optisen & langattoman.. 25e tms köyhdyin. Olen kyllä pettynyt siihen... vähän haparoivan olosta sen pointterin liikuskelu ja pieniin ikoneihin tms on hieman vaikea osua :) Mutta ehkäpä sen saa siitä kun ostaa halpaa.. tosin 2e:n perinteinen Micro-one rullahiiri toimii ihan hyvin ;) Pegasoksessa olen käytellyt noita rullallisia ja Amigassa edelleen Wizardi.. joka tuntuu kyllä yhä kotoisalta :)

 

rrebel
Keskiviikkona, 19. tammikuuta, 2005 - klo 13.05:   
Logitech Mini Wheel, optinen + lanka, 2-näp. ja rulla, Teh Maus.

 

JPQ
Keskiviikkona, 19. tammikuuta, 2005 - klo 13.58:   
Piru: Minä en ainakaan (sallin muutenkin mielipiteet) jo sen takia
mitä olet ollut tekemässä jos se nyt lopullisesti ohi.:(
jPV: mun minusta tuota halvempi hiiri on hyvä sekin on logitech.
PS. minäkin olin pitkään wizzard hiiren kannalla nyt tuo optinen
logitech korjannee potin.

 

Ville
Keskiviikkona, 7. marraskuuta, 2007 - klo 13.31:   
Nyt se Wizardi sanoi itsensä irti (osoitin vaan tököttää eikä liiku alas), mutta onneksi nurkista löytyi PS2-adapteri. Cocolinon hankinta varmaankin edessä kun ei muuten rulla toimi...

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: