Workbenchin ikkunointi

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2001 » Viestit 03/2001 » Täydellinen Workbench? » Workbenchin ikkunointi « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Markku Heikkinen
Keskiviikkona, 7. maaliskuuta, 2001 - klo 13.16:   
Miten sais Workbenchin ikkunoinnin toimimaan niin kuin PC:llä, eli kun sä klikkaat ikkunaa niin se pomppaa etummaiseksi. Onnistuuhan se asia kyllä sillä ylänurkan "täpällä" mut varsinkin silloin kun ikkunoita on paljon niin se ei ole mikään kätevin homma. Kaippa joku on tuohonkin hommaan keksiny jonkun virityksen. Käyttiksenä on OS3.9

 

jPV
Keskiviikkona, 7. maaliskuuta, 2001 - klo 15.08:   
Esimerkiksi käyttiksen tools/commodities hakemistossa olevalla clicktofront ohjelmalla?
Tai vielä paremmin MCP:llä jolla voi määrittää täysin vapaasti kaikki tuon tapaiset jutut.
Itse tuon ikkunat päällimmäiseksi keskimmäisen hiirennapin tuplaklikillä :)
En laittaisi missään tapauksessa sitä toimintoa ikkunan aktivointiin tai yhteen klikkiin vasemmalla...mites muuten windowsista saa sen ärsyttävän ominaisuuden pois, että ikkunat hyppelevät aina päälle?-)

 

Kimmo Kannala
Keskiviikkona, 7. maaliskuuta, 2001 - klo 15.18:   
Hmmm... Olen huomannut että Amigistit saavat "haitallisia" vaikutteita PC puolelta, kuten esimerkiksi se ikkunoiden silmille hyppiminen & siihen mieltyminen. Itseäni kyseinen wintousominaisuus waduttaa joka ikinen päivä. Kunpa sen todellakin saisi POIS!

 

J.
Keskiviikkona, 7. maaliskuuta, 2001 - klo 15.41:   
Totta, tuo Wintoosan tapa heittää suoraan aktivoitu ikkuna päällimmäiseksi on tosi rasittava. Itse olen kotikoneessa laittanut ikkunan tuonnin päällimmäiseksi vasemman napin tuplaklikkauksella. Ei hypi ikkunat silmille mutta halutessa saa kätevästi ikkunan esille.

 

Markku Heikkinen
Keskiviikkona, 7. maaliskuuta, 2001 - klo 15.58:   
Joo, kaippa mä oon hieman "paatunut" ja huono Amigisti :-) mut ku väkisin joutuu PuuCeeta käyttämään työn takia päivät pitkät niin jotkut asiat jäävät takaraivoon. Meinaa niitä muitakin tapoja tarttua mut yritän välttyä tartunnoilta, Amigisti on vaan niin yksin suuressa PC maailmassa.

 

Tripper
Keskiviikkona, 7. maaliskuuta, 2001 - klo 22.38:   
MCX on kanssa yksi vaihtoehto multipatch ohjelmille. MCP aiheutti täällä ongelmia joittenkin softien kanssa ja vaikka kokeilemalla syyn saattoi löytää, uhraantui siihen mielestäni liikaa aikaa. MCX:n reggaamattoman version saa aminetistä, enpä tiedä onko sillä mitään rajoituksia, välillä tosin pompahtaa pieni requesteri (bootin jälkeen) että "aiotko rekisteröidä", kandee vastata "Yes, I will", kun muuten se disabloi MCX:n siltä käyttökerralta ;) ..joka on itseasiassa ihan hyväkin idea, jos haluaa testata jotain ohjelmaa jonka kanssa on ennen tullut ongelmia .. haa, tulipa vasta nyt mieleen :D

 

IKE
Torstaina, 29. maaliskuuta, 2001 - klo 13.05:   
MCX ja MCP ovat ihan MUST lähes kaikille amigisteille. En valitettasti muista nyt mitä käytän ikkunan ponnauttamiseen(click2front vai jonkun muun ohjelman ominaisuus). Suosittelen että laitatte ohjelman jolla ikkuna tms. tulee päällimmäiseksi vasta kaksoisklikkauksella (Mcx:n ominaisuus??).

Tosiaankin! Miten p*kl:ss tuon "ikkunat hyppii silmille"-ominaisuuden sais pois Windowsista. (format c: ;)). Uusi keskustelualue aiheesta "Kuinka muutan Windowsin AmigaOS:sää muistuttavaksi, tai ainakin vähän paremmaksi?" :-)

Hei hei! Ei PC-puolelta tule ainoastaan huonoja vaikutteita. Ainakaan jos PC:llä tarkoitetaan muutakin kuin Wintel koneita. Eikö AmigaOS:kin rakennettu Unixin pohjalta? Ja monia näppäriä kikkoja, ohjelmia ja ideoita olen saanut Linux puolelta Amigaani.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: