Heretic2 ja voodoo

Saku-foorumi » Classic Amiga » Pelit » Viestit 2005 » Heretic2 ja voodoo « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Saul Ernvall
Perjantaina, 17. joulukuuta, 2004 - klo 15.27:   
Ostin tuossa Heretic2 pelin amylle mutta kohtasin hiukan ongelmia sen kanssa.

Eli peli asentuu ja käynnistyy ihan normaalisti mutta peliin pästyä alkaa onkelmat.

Hiiri painelee nappeja omineen ja äijä juoksentelee minne sattuu vaikka itse en paina mitään nappia.

Peliin on asennettu hyperionin sivuilta saatava päivitys mutta se ei auttanut ongelmaan.
Mikähän tuohon voisi auttaa ja onko jollakin ollut samanlaista ongelmaa?

Sitten toinen asia samaisesta pelistä.

Onkohan Heretic2:een olemassa jonkunlaista voodoo pätsiä. (kuulin kaverilta että olis ehkä olemassa)
Kun peli ei oikein vaikuta pehmennetyltä vaikka laitan renderöinnin MiniGL:lle. Kaikki tekstuurit on pelkkää lego sotkua.

Kuitenkin Warp3D toimii muissa peleissä ihan moitteettomasti ja SHOGO:ssa ja Freespace:ssa pehmennykset toimii.

 

Jupp3
Lauantaina, 18. joulukuuta, 2004 - klo 12.38:   
>Kun peli ei oikein vaikuta pehmennetyltä vaikka laitan renderöinnin MiniGL:lle.

Blendauksen sai päälle jollain käskyllä, käsky on gl_texturemode

Katso eri vaihtoehdot (ja lista muista käskyistä) osoitteesta http://www.raven-games.com/hosted/over-lord/printable_heretic2_variables.shtml ja kokeile eri vaihtoehtoja.

 

miksuh
Lauantaina, 18. joulukuuta, 2004 - klo 13.30:   
Heretic 2 on kyllä aika loistava peli :) Amigalla en ole päässyt koskaan pelaamaan, mutta yhden kaverin PC:llä sitäkin enempi.

 

Saul Ernvall
Lauantaina, 18. joulukuuta, 2004 - klo 16.33:   
@Jupp "Blendauksen sai päälle jollain käskyllä, käsky on gl_texturemode"

Kiitos tuosta neuvosta. Mutta vaikka muutan asetuksia miten niin peli näyttää aina vain samalta.. Ihan kuin mipmapping ei olisi päällä.
Vaikkakin konsolissa tekstit kovasti niin väittävät.

Peli kyllä pyörii ihan hyvin, noin 30fps.

Suurin ongelma on tuo hiiren hölmöily kun ei voi edes optionseissa vaihtaa ohjaus nappeja.
Heti kun yrittää vaihtaa napin niin siihen ilmestyy mouse3 näppäin ennen kuin ehdin painaa mitään.

Pikuisen häiritsee pelinautintoa :(

 

Saul Ernvall
Maanantaina, 20. joulukuuta, 2004 - klo 17.02:   
Noniin ja sama ongelma ilmenee myös Quake2:sessa.
Kumpaakaan peliä ei voi pelata kun äijä pyörii kuin puolukka *****ssa :(

 

miksuh
Tiistaina, 21. joulukuuta, 2004 - klo 16.49:   
Hmm asetusten muuttaminen ei sit onnistu suoraan jotain asetusfilettä säätämällä ?

 

Saul Ernvall
Tiistaina, 21. joulukuuta, 2004 - klo 18.38:   
Kyllä asetukset saa kondikseen config filestä.
Mutta se ei poista itse ongelmaa..
Vaikka sain näppäimet kohdalleen niin ukko ruudulla juoksee ja pyörii holtittomasti.

Joten pelejä on lähes mahdoton pelata.

 

Saul Ernvall
Keskiviikkona, 22. joulukuuta, 2004 - klo 23.37:   
En kyllä vieläkään tajua mitä olen hölmöillyt koneellani.
Sain ongelman korjattua poistamalla lowlevel.library:n. Ja nyt vain kovaa pelausta :)

Miksiköhän tuo library ei toimi ja tarvitsenko tilalle toisen version tuosta libsistä?

Tähän mennessä kaikki tuntuu toimivan aivan loistavasti ilmankin.

 

Fabio
Maanantaina, 10. tammikuuta, 2005 - klo 12.08:   
Mulla ei ole ollut ongelmia lowlevel.libraryn kanssa mutta andoria plazan kanssa kyllä vaikeuksia päästä kyseisestä kentästä eteenpäin mihinkään suuntaa (siis toiseen kenttään, tallennus kaataa koneen. Ratkaisu käyttää vain toista päivytstä kerralla eli ensin titan computersin sivuilta löytyvä päivitys, sitten kun päässyt pois plazalta niin myös hyperionin päivitys.).

 

Fabio
Perjantaina, 1. heinäkuuta, 2005 - klo 20.59:   
Vihdoin pääsen eteenpäin. asensin pelin uudelleen, etenin ongelma kohdan läpi ja asensin päivitykset uudestaan ja nyt olen päässyt hive kaupunkiin. Eli ongelma oli siis kun ensin yritti jatkaa siirtyä andoria plazalta slummeihin tai kirjastoon tai yritti tallentaa peliä niin se kaatui (ilman päivityksiä), kun olin asentanut päivitykset pääsin eteenpäin mutta kun piti palata healer's tower kenttään niin peli kaatui. Ratkaisu lötytyi alussa mainitulla tavalla. Lisäksi Wipeout:ia pystyn pelaamaan vain ikkunassa mutta se ei haittaa kun se pyörii hyvin, eikä 16 bit workbench haittaa.

 

Jupp3
Perjantaina, 1. heinäkuuta, 2005 - klo 21.30:   
Noihin "kaatuiluihin kenttää ladattaessa" auttoi muistaakseni jonkun puskurimuistin koon säätäminen.

(Ikävä kyllä, sen enempää en sitten muistakaan...)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: