Amigaan rulla hiiri?

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 12/2004 asti » Amigaan rulla hiiri? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Amiga4ever
Tiistaina, 23. marraskuuta, 2004 - klo 14.10:   
Mahtaako amigaan saada rulla hiirtä toimimaan? mulla olis adapteri hiiri porttiin->ps/2 liittimelle..

 

miksuh
Tiistaina, 23. marraskuuta, 2004 - klo 15.55:   
Kyllä saa, mulla itselläni ei ole rullarotasta kokemusta Amigassa, mutta Classic Amigallekin on tuohon tarkotukseen softaa. Tässä pikasen Aminet-haun tulos:

http://ftp.uni-paderborn.de/aminetbin/find?wheel+mouse

 

Saul Ernvall
Tiistaina, 23. marraskuuta, 2004 - klo 18.03:   
Itselläni on amigassa rullahiiri toiminnassa ja rulla toimii loistavasti. Hiiri on USB väyläinen ja on adapterilla USB->PS/2 kiinnitettynä Elboxin Cocolino adaperiin.

 

Jarmo Piippo
Keskiviikkona, 24. marraskuuta, 2004 - klo 10.37:   
Aiheeseen liittyen, voiko missään Amigan videosoftassa käyttää hiiren rullaa videon pyörittelyyn kuvan tarkkuudella, siten kuin se olisi editointipöydän jog-pyörä? Tuohon on tottunut VirtualDubissa, en tosin tiedä onnistuuko moinen muilla ohjelmilla PC:lläkään(?).

 

itix
Torstaina, 25. marraskuuta, 2004 - klo 0.49:   
Ohjelmassa täytyy olla erikseen tuki rullahiirelle. Joten tuskinpa toimii yhdessäkään videosoftassa...

 

Amiga4ever
Torstaina, 25. marraskuuta, 2004 - klo 8.10:   
hieno homma, et saa rullan toimimaan =)
jotenkin jo tottunut näiden puucee härveleiden kans tuohon rullaan, niin sitä tulee rullattomassa mallissa siliteltyä vanhasta tottumuksesta..

 

Jarmo Piippo
Torstaina, 25. marraskuuta, 2004 - klo 10.59:   
itix: Jos ohjelmassa olisi esim. kuva eteen/taakse-toiminnot joissakin näppäimissä, niin ehkäpä niiden lisääminen toimimaan myös rullan avulla olisi mahdollista? Tuskin kuitenkaan tulee, kaikki vähänkin erikoisempi pitäisi aina tehdä itse.

 

itix
Torstaina, 25. marraskuuta, 2004 - klo 17.41:   
Pitäisi tehdä jonkinlainen commodity joka osaisi suorittaa eri temppuja riippuen siitä mikä ohjelam on käytössä.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: