CGX4 ja CVisionPPC

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 12/2004 asti » CGX4 ja CVisionPPC « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Saul Ernvall
Perjantaina, 8. lokakuuta, 2004 - klo 14.42:   
En saa millään CGXmodea toimimaan enkä siten saa CVisionPPCstä mitään irti.

Rautaa koneessa on:
A4000, mediator, SCSI3 kovalevy, FastATA4000 jossa CD-asema, CyberStormPPC 233/060+128Mb ja tietenkin CVPPC.
Käyttöjärjestelmänä on OS3.9+BBag2.

Olen asentanut CGX4:sen ja uusimman päivityksen.
Mutta mitään ei tapahdu.
CGXmode sanoo että joko ei ole ajureita sennettu tai korttia ei ole.

Kortti näkyy kyllä PPC:n bootti menussa toimivana. Ja earlystartup näkyy CVPPC:n kautta.
SnoopDOS ei anna mitään vihjeitä mikä voisi olla vikana. Libsit latautuu ja kaikki näkyy OK:na.

 

Fabio
Tiistaina, 19. lokakuuta, 2004 - klo 8.22:   
Mullakin oli samanlaista ongelmaa cvisionin kanssa. Auttoi kun asensi ensin 3.1 sitten cgx4 ja lopuksi 3.9.

 

zipper
Tiistaina, 19. lokakuuta, 2004 - klo 17.38:   
Mahtaisikohan toimia jollain hieman vanhemmalla CGX-päivityksellä, vaikka 4.2pre11?

 

Saul Ernvall
Torstaina, 28. lokakuuta, 2004 - klo 12.15:   
Juu ei toimi.
Olen nyt kokeillut vaikka mitä ajureita ja vaikka missä järjestyksessä asennettuna mutta mitään ei vaan tapahdu. Kortti on toimiva kun se toimii toisessa amigassa.

Enkä saa sitä toimimaan WB3.1:sessä sen paremmin.
Hermot menee tuon kortin kanssa kun ei mitään edistystä tapahdu vaikka mitä yrittäisin.


Kortti näkyy CSPPC:n bootti menussa ja SysSpeed:issä ihan oikein mutta showcgxconfig:issa
ei näy. Eikä cgxmode käynnisty.
Mitään virhe ilmoitusta ei tule, vaan cgxmode ei vain käynnisty. Eikä snoopdos auta minua ollenkaan.

 

itix
Torstaina, 28. lokakuuta, 2004 - klo 17.02:   
Ettei vaan joku patchi sotke siellä... Jos sulla on WarpUp asennettuna niin kokeile ilman sitä. Poista myös kaikki BlizKickit sun muut.

Mulla kävi joskus BVisionilla siten että FixBPPC (WarpUp) tappoi BVisionin ajurit tms.

 

Saul Ernvall
Torstaina, 28. lokakuuta, 2004 - klo 17.41:   
Ok. Kokeilen sitten poistaa WarpUp:in.
BlizKickiä tai muita patchejä minulla ei oikein olekkaan koneella tällähetkellä.

 

Saul Ernvall
Torstaina, 28. lokakuuta, 2004 - klo 21.23:   
Juu ei auttanut tuokaan. Aika mahdoton ongelma kun se ei toimi edes WB3.1:ssä.
Jos jollain on mitään vihjeitä, miten typeriä tai taivaalta temmatuja tahansa, niin olen pelkkänä korvana.

Kun vielä tiedän että kortti on toimiva mutta miä vaan en saa sitä toimimaan millään niin alan olla hiukan epätoivoinen.

 

Jani Kuituniemi
Torstaina, 28. lokakuuta, 2004 - klo 21.28:   
En tiedä auttaako, mutta muistelen omassani (CV64/3D) olleen jotain kummallisuuksia ennenkuin asensin CGFX:n siinä järjestyksessä, että ensin se OS 3.9:n CD:llä oleva versio, sitten screenmodesta ruutu näytönohjaimen puolelle ja vasta sitten siihen päälle CGFX4 ja sitten uusin päivitys.

 

itix
Perjantaina, 29. lokakuuta, 2004 - klo 11.57:   
Ehkä tästä threadista on apua: A.org

 

Saul Ernvall
Perjantaina, 29. lokakuuta, 2004 - klo 13.42:   
Valitettavasti tuosta ei ole minulle apua. Olen kokeillut eri flasheillä mutta mitään apua siintä ei ole ollut.

Elikkä jos joku tietäisi mikä flashi CSPPC:llä pitää olla että saan CVisionPPC:n siinä toimimaan
niin olisin oikei kiitollinen tästä tiedosta.

Nyt en muista mikä flashi kortilla on juuri nyt mutta aika uusi se on kun siinä näkyy se PCI kohta mitä ei vanhemmissa flasheissä ole.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: