A1200 ja HP 9100

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2001 » Viestit 12/2001 asti » A1200 ja HP 9100 « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Timo
Tiistaina, 16. lokakuuta, 2001 - klo 16.45:   
Ajattelin kytkeä tuon HP:n polttavan aseman Amigaan, mutta ne eivät suostuneet yhteistyöhön, vaan kone jää WB:tä ladatessa jumiin. Pitääkö polttavalle asemalle olla jokin ajuri, vai mikä tuossa mättää?

Kone on siis A1200 ja IDEFix.

 

AnttiS
Keskiviikkona, 17. lokakuuta, 2001 - klo 20.43:   
Hmm....enpä osaa tuohon oikein mitään neuvoa... mutta omasta kokemuksesta sen kyllä pitäisi ihan kivutta toimia. Ainakin oma HP 9150 toimii (idefix:kin löytyy) ja polttelee MakeCD:llä ihan mukavasti. Mitään erillisiä ajureita ei tietäkseni tarvita, sen kun vaan iskin sen kiinni ihan tavallisesti ja siitä se lähti kyllä toimimaan...

 

Timo
Keskiviikkona, 17. lokakuuta, 2001 - klo 23.28:   
Onkohan tässä asiassa mitään merkitystä sillä, että mulla on KS 3.0 ja WB 3.0?

 

jPV
Keskiviikkona, 17. lokakuuta, 2001 - klo 23.55:   
Onhan jumpperoinnit varmasti oikein...ja vois ehkä kokeilla eri laiteyhdistelmillä. Ja entä jos poistat cd:n mounttauksen devs:stä, jumiiko sitten? Ja mihin käskyyn jumii startup-sequencessa?

 

Timo
Torstaina, 18. lokakuuta, 2001 - klo 0.49:   
Jumpperit oli mielestäni oikein. Mulla on tuossa Amigassa vanha 8x-romppuasema ja vaihdoin vain HP:n sen tilalle. Olen yrittänyt käynnistää koneen ilman startup-sequenceä ja ladata WB:n sieltä käsin. Sittenhän se toki käynnistyy, mutta jos yritän mountata CD:n, niin sitten jumii.

Olen käyttänyt Amigan kanssa muistaakseni kolmea eri romppuasemaa ja aiemmin asennus on onnistunut normaalisti.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: