Abuseen äänet

Saku-foorumi » Classic Amiga » Pelit » Viestit 2004 » Abuseen äänet « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Tommiii
Sunnuntaina, 25. heinäkuuta, 2004 - klo 14.48:   
Oiskohan kellään vinkkiä miten sais äänet kuuluviin tuohon kyseiseen peliin? Ei kuulu edes paula-äänet? Registeröidyt datafilet on ja uusin aminetista löytyvä 060 portti. Koneena Mediator+Voodoo3+sb128.

 

Jupp3
Sunnuntaina, 25. heinäkuuta, 2004 - klo 22.45:   
Mullakaan ei toimi Pegasos 2:lla äänet (luulin että syynä olisi riippuvuus classic-hardwaresta, muttei ehkä sittenkään?)

No, pitänee testailla... Itse peli on kyllä kieltämättä "vähän" turhankin nopea :)

 

miksuh
Maanantaina, 26. heinäkuuta, 2004 - klo 16.30:   
Mulla kuulu Abusessa äänet aikanaa, mutta nykyään ei kuulu. En ole onnistunut selvittämään, että mikä kumma on vikana.

Jossain vaiheessa ne äänet vain katosi. En osaa sanoa hävisikö ne äänet asennettuani jotain softaa, uuden AHI.devicen tai ehkä mediator ajuripäivityksen.

Jokatapauksessa itsekään en saa ääniä ulos tosta enää, ennen kyllä toimi...

Jos joku keksii mikä tohon on syynä, niin eikun trietoa tänne :)

 

itix
Tiistaina, 27. heinäkuuta, 2004 - klo 1.54:   
Tällaista tietoa löytyi MorphZonesta.

 

Tommiii
Keskiviikkona, 28. heinäkuuta, 2004 - klo 1.14:   
Elikkäs täytyy ilmeisesti tulla toimeen ilman ääniä...

 

Ville
Keskiviikkona, 28. heinäkuuta, 2004 - klo 1.35:   
Mulla toimii äänet 4.18-versiolla ahi.devicestä (tai lähelle), mut uudemmalla 5.xx versiolla ei kuulu mitään myöskään Genetic Speciesissä.

 

miksuh
Maanantaina, 2. elokuuta, 2004 - klo 11.59:   
Ville: Ahaa, itsekin olen hiukan epäillyt tuota ahi.deviceä syylliseksi. Se on tuntunut todennäköisimmältä. En muista olenko kokeillut asentaa noin vanhaa versiota siitä.Mikähän kumma tohon on syynä, ei siinä uudemmassa ahi.devicessä pitäs kai niin dramaattisia muuttoksia olla... Huionosti koodattu toi Abuse siis.

 

miksuh
Maanantaina, 2. elokuuta, 2004 - klo 12.02:   
itix: Hmm mikähän toi tommonen ominausuus oikeen on mikä on AHI v4:ssa, muttei v5:ssa...

 

zipper
Maanantaina, 2. elokuuta, 2004 - klo 21.51:   
En edes muista missä pelissä aikanaan AHI 5.x ei inahtanutkaan, sen jälkeen olen pysytellyt 4.18:ssa. Ehkä voisi taas joskus kokeilla.

 

Ville
Torstaina, 12. elokuuta, 2004 - klo 0.37:   
Tämmösen viestin sain Martin Blomilta kun kyselin asiasta:

"I didn't know about Genetic Species, but Abuse does use a feature of AHI that was depricated and was removed in v5 (unsigned 8 bit samples). I will
probably add it back in a later version, but not in v5/v6."

Että semmosta :)

 

Fabio
Maanantaina, 30. elokuuta, 2004 - klo 21.03:   
Mulla abusen konsoliin tulee ilmoitus multiview: tuntematon käsky multiview: palautuskoodi 10 , eikä suostu käynnistyyn siis kaksi ekaa riviä on konsolissa: starting abuse...; commandline: abuse jne.; sitten tulee maininta multiviewistä kahdella rivillä ja jää siihen. Onko väärät datafilet vai mikä mättää?

 

Ville
Tiistaina, 31. elokuuta, 2004 - klo 12.15:   
Koitappa amigan shellistä käynnistää, lisäät nuo parametrit abuselle itse. Jos nyt toimii ni datafileet pitäs olla ok. Etsi jostain uudempi Starter abuselle ja koita sillä.

 

Fabio
Tiistaina, 31. elokuuta, 2004 - klo 20.37:   
Ei auttanut komentoriviltä käynnistäminen, ilmoitti epäkelpo määrä määritteitä. Sitten kokeilin ilman parametreja, silloin ilmoitti tuntematon datatyyppi. Silloin tuli mieleen tarkistaa lipukkeet ja huomesin että on vain rwd eli komento protect abuse +e add ratkaisi ongelman.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: