MAME & NeoMAME / Quake PPC-Warp3D / A...

Saku-foorumi » Classic Amiga » Pelit » Viestit 2004 » MAME & NeoMAME / Quake PPC-Warp3D / ADescent « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Ville
Lauantaina, 10. heinäkuuta, 2004 - klo 18.08:   
Onko joku saanut toimimaan näitä Amidogin kehittämiä emuja niille suunnitelluilla GUI:lla (MAMEGUI & NeoMAMEGui)? Mulla kaatuu siihen "...aliases" tai jotain ilmoitukseen alussa (kone jökkää ja sit buuttaa).

Mitenkäs tämä Quaken PPC-Warp3D-versio, onko joku saanut pelittään kunnolla? Välillä se toimii niin että pääsen kattomaan alkudemoa ja välillä niin että tulee "PowerPC exception". Ikinä en pääse pelaamaan itse vaan ohjelma jökkää ja kone buuttaa.

Sitten olis vielä ADescentin PPC-Warp3D-versio. Peli kyllä käynnistyy ja toimii mutta äänet ei kuulu. MInkälaiset parametrit ADescentille pitäis antaa että ne äänet kuuluis?

 

Ville
Maanantaina, 12. heinäkuuta, 2004 - klo 5.22:   
No ainakin kävi ilmi että mulla loppuu muisti kesken Quakessa (64mt), vaatii sen verran stackia laitettavaks. Onneks kohta on muistia vähän enemmän (256mt :D).

 

deeq/RNO
Maanantaina, 12. heinäkuuta, 2004 - klo 11.07:   
ADescentissä oli muistaakseni tooltypet NOSONGS ja NOSOUND jotka täytyy olla pois päältä.. Ahi-unittiakin kannattaa säädellä jostain.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: