Pyhäinhävästyskö?

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 09/2004 asti » Pyhäinhävästyskö? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Jari Eskelinen
Maanantaina, 5. heinäkuuta, 2004 - klo 0.40:   
En tiedä onko tämä porukan mielestä pyhäinhäväistystä, mutta.

Väri on neon punainen, kirkkaassa valossa näyttää oranssilta, pimeässä punaiselta. Outoa, mutta niin hienoa minun mielestä. Varmaan jakaa mielipiteet kahtia veikkaan ma :)

Sisuskalut

[Edit: Ylipitkät linkit siistitty. --Moderaattori]

 

JPQ
Maanantaina, 5. heinäkuuta, 2004 - klo 1.51:   
jari eskelinen: punaisesta väristä en tykkää oikein missään ja toiseksi persoollainen tietokone aina melko kivaa... Itse en modaisi kotelon väriä tuollain silti...

 

Jope
Maanantaina, 5. heinäkuuta, 2004 - klo 8.45:   
Ei sinänsä pyhäinhäväistys, mutta todella ruma. :-)

 

Jari Eskelinen
Maanantaina, 5. heinäkuuta, 2004 - klo 9.41:   
Tsih, no ainakin herätti huomiota :) Koitin tarkoituksellisesti etsiä mahdollisimman räikeää väriä, että kyllä näkyy ja olen ihan ihastunut tuohon. Vielä pitää hankkia sellainen pitkäkarvainen orankipehmolelu kellimään tuohon päälle. Jos olisin kynäruiskutaiteilija niin tuohon voisi vetää vaikka mitä päälle, mutta nyt tuskin tulee kuin sanomista kynäruiskulla.

Muita vaihtoehtoja olisi ollut sitten pastellin vihreä tai sininen, mutta miksi maalata sellaiseksi, kun pastellinvärisiä esineitä on joka kulmassa.

Ps. Kellään myydä subway usb-korttia + clockport splitteriä tuohon vielä?-)

Pps. Kiitokset moderaattorille siistimisestä.

 

Piru
Maanantaina, 5. heinäkuuta, 2004 - klo 9.56:   
Kivat sisuskalut, toivottavasti tuo tuuletus riittää...

 

Jari Eskelinen
Maanantaina, 5. heinäkuuta, 2004 - klo 15.49:   
Kyllä se BVisionille riittää erinomaisen hyvin. BPPC pitää joka tapauksessa tuulettaa alakautta, törkeästi jätin sen virityksen pois kuvasta kun se ei ole valmis :) Koitan etsiä paikalliselta romikselta hillittömän isoa alumiiniprofiilia, silleen että saisi muutaman sentin paksuisen alumiiniprofiilin koko ammun alapuolelle. Tällöin ehkä kylmänä päivänä ei tarvitsisi PPC + 040 paketille tuuletinta ollenkaan, tai ainakin pieni riittää.

Kuvassa näkyy BPPC:llä pari isoa väänneltyä alumiinisiiltä, ne ovat aivan liian tarpeettoman isot. Suurin kuumuja on premedia2 piiri, jolle sillekkin riittää hyvin tuo kuvassa näkyvä siili, kun sitä tuulettaa. Tietenkin jos siihen saisi suuremman, niin tuulettimen kierroslukuja voisi laskea...

 

miksuh
Maanantaina, 5. heinäkuuta, 2004 - klo 18.53:   
Aika samanlainen tuuletus, kuin minkä itse tein sillon kun mulla oli A1200 näppiskotelossa,, hyvin se ainakin 040:lle riitti :)

Itse olisin kyllä maalannut ton metallin siniseksi, sellasella maalilla jossa on niitä öö "hippuja" seaasa, eli ettei väri ole tasanen.

 

Ville
Tiistaina, 6. heinäkuuta, 2004 - klo 5.28:   
Hei hieno viritys, toivottavasti toimii hyvin ja pysyy PPC pystyssä :)

 

JPQ
Tiistaina, 6. heinäkuuta, 2004 - klo 12.13:   
Minä taas olisin laittanut violetiksi ja tarkan violetin sävynkin muuten pistäisin mutta en osaa sitä kirjoittaa ulkomuisista.:) Tosin väri varmaan täytyisi tehdä silloin itse.(sopivaa väripigenttia saa ihan suomestakin....)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: