Warp3D ei suostu toimimaan

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 06/2004 » Warp3D ei suostu toimimaan « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Saul Ernvall
Perjantaina, 18. kesäkuuta, 2004 - klo 15.16:   
Eli koneena on A4000+Mediator+Voodoo 4500 tai vaihtoehtoisesti 5500+CSPPC 233/060.
Kummalakaan näytönohjaimella Warp3D ei toimi.
PPC:llä kaatuaa vain ppc_ramlib ja 68k:na kaatuaa koko kone.

MCPramlibpatch on startup-sequencessa.
Ja kaikke mahdollista on tullut kokeiltua mutta mikään ei tunnu auttavan.
Onkohan ainoa vaihtoeht vaihtaa näytönohjain Voodoo 3000:seen?

Kone toimii muuten vakaana ja ppc toimii muuten kaatuilematta.

 

Saul Ernvall
Tiistaina, 22. kesäkuuta, 2004 - klo 20.38:   
Nytten asensin koko käyttiksen alusta ja sain Warp3D:n toimimaan 68k:na. Mutta ppc:llä kaatuu edelleen ramlib_ppc.
Nyt olisi hyvät neuvot kalliit.
Olen kokeillut kaikkea mahdollista ja mahdotonta mitä olen keksinyt ja mitä aiheesta löytyy netistä, mutta mikään ei oikein auta.
PPC toimii muuten moitteettomasti mutta ei Warp3D:n kanssa.

 

Jon
Tiistaina, 22. kesäkuuta, 2004 - klo 21.07:   
Oletko kysynyt Hyperionin puolelta?

 

Boogie/GE
Keskiviikkona, 23. kesäkuuta, 2004 - klo 0.05:   
Mistä tuo Warp3D on ? Muistaakseni omassa koneessa tykkäsi kaatuilla tietyllä Warp3D.library:llä. Suosittelen, että otat Warp3D:n kokonaisuudessaa muualta kuin edellisen kerran ja testaat.
http://www.hyperion-entertainment.biz/
ja downloads.

 

Saul Ernvall
Keskiviikkona, 23. kesäkuuta, 2004 - klo 7.03:   
Laitoin Warp3D:n Mediatorin mukana tulleelta ajuri cd:ltä ja 68k toimi mutta ppc ei.
Ja vaihdoin sitten juuri tuohon hyperionin sivuilta saatavaan warp3d:hen mutta ei auta.
Ramlib_ppc kippaa tasasen varmasti :(

 

jontsa
Keskiviikkona, 23. kesäkuuta, 2004 - klo 7.38:   
Muistaakseni Mediatorin kanssa oli käytettävä sitä Mediator CD:n mukana tulevaa W3D:tä.

Minulla oli kerran samantyyppinen ongelma. Uudella CSPPC-kortilla PPC softat toimi, 68k+W3D softat toimi mutta PPC+W3D jumitti aina koneen. Koneessa oli tuolloin Mediator tai sitten CVisionPPC. Ei voi muistaa mutta joka tapauksessa ongelma katosi kun kokeilin toista ppc-korttia (ja käytössä oli samat muistikammatkin).

 

Saul Ernvall
Keskiviikkona, 23. kesäkuuta, 2004 - klo 18.00:   
Eli voisiko muka vika olla PPC kortissa?
Kaikkein omituisinta asiassa on se että Warp3DPPC on toiminut tällä kokoonpanolla tuossa keväällä.
Sitten meni kovalevy jumiin ja kun sain sen korjattua en enään ole saanut Warp3D:tä toimimaan.

 

Saul Ernvall
Keskiviikkona, 23. kesäkuuta, 2004 - klo 21.24:   
TOIMII!!
Asensin Warp3D:n Mediatorin levyltä ja kopioin Hyperionin sivuilta lataamani Warp3D:n PPC libraryt libseihin.
Ja taas toimii kuin unelma.
Pelasin about tunnin Quake2:sta ilman mitään ongelmia :)

 

jontsa
Torstaina, 24. kesäkuuta, 2004 - klo 11.15:   
Hienompi homma :)

 

Piru
Torstaina, 24. kesäkuuta, 2004 - klo 12.18:   
Aika käsittämätöntä kuinka sekavaksi tuokin on saatu. Ei luulisi olevan kovin vaikeaa tehdä yhtä takuulla toimivaa Warp3D-pakettia ja pistää se selkeästi jakoon juuri sinä Oikeana ja Toimivana.

Warp3D on tosin vieläkin buginen uusimmissa versioissa (kaatuu ilman ramlib pätsiä typerän ohjelmointivirheen vuoksi).

 

miksuh
Torstaina, 24. kesäkuuta, 2004 - klo 13.45:   
Mä en muistaakseni käyttäny Mediatorin CD:ltä löytyvää Warp3D:tä vaan hain sen paketin netistä ja hyvin toimi, siis 060:n kanssa.

 

Saul Ernvall
Torstaina, 24. kesäkuuta, 2004 - klo 21.08:   
Minä en saanut 3D:tä toimimaan millään muulla kuin Mediatorin levyllä olevalla Warp3D:llä.
En edes 68k:na.
Mutta nyt toimii loistavasti.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: