Mediator toimimaan?

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 06/2004 asti » Mediator toimimaan? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Hakkeri
Maanantaina, 17. toukokuuta, 2004 - klo 8.52:   
Koneeni on a1200 tornissa ja oon yrittänyt saada mediator 1200 sx:ääni toimimaan, mutta tuloksetta.
Koneessa myös Blizzard 1260 + 128 Mb.
Kun kirjoitan "Shellissä" pci.info, niin kortit kyllä löytyy. Voodoo 3 3000 pci ja sb128. Olen ajanut ajurit mukana tulleelta cd:eeltä ja ne mukamas asentuu koneeseen, mutta kone valittaa käynnistyksessä mixeristä, koska äänikortti ei löydy. Käyttöjärjestelmäni on Os3.9 + molemmat boingpackit ajettuna. Varmaankin Mediatorin saa jollain konstilla toimimaan, mutta oon niin vähän Amigan kanssa räpeltänyt, että en saa sitä kyllä toimimaan. Kiitoksia avusta jo etukäteen.

 

jPV
Maanantaina, 17. toukokuuta, 2004 - klo 9.23:   
Toimiiko Voodoo 3? Onko sen muistista tarpeeksi jaettu SB:n käyttöön? Oletko asentanut patchint:iä tms (http://vgr.com/mediator/ 3rd party software)? Oletko rekisteröinyt itsesi Elboxille, että saat kaikki updatet, joita on iso kasa?

Itselläni ei ole SB:tä, mutta joillakin on joskus ollut ongelmia, jotka on saanu softalla korjattua. Kokeilisin saattaa Voodoo3:n käyttökuntoon ilman että SB on koneessa, mikäli se V3 ei vielä toimi.

 

Frn
Maanantaina, 17. toukokuuta, 2004 - klo 12.14:   
Jep, suosittelisin myös pelkän Voodoon konffailua näin alkuun. Koska kortit näkyvät, itse rauta lienee kunnossa. Voodoon saattaminen käyttökuntoon vaati pientä kikkailua, mutta tähän oli aika rautalankaohjeet Mediatorin mukana olleella CD:lla. Kannattaa tosiaan rekisteröityä, sillä CD:lla ei ollut näppärää konfiguraatio-ohjelmaa, joka säätää tarvittavat env-muuttujat kuntoon helposti, sen saa päivityksenä. Näitä ei ollut selitetty dokumentaatiossa kovinkaan hyvin, mutta ainakin näytönohjaimen sai kyllä toimimaan ohjeidenkin avulla. Kun Voodoon on saanut toimimaan, kannattaa vasta sitten ihmetellä niitä muita kortteja.

Mulla taitaa olla identtinen kokoonpano tuota soundblasteria lukuunottamatta, ja hyvin toimii, josten toivoa on. :)

 

Fabio
Perjantaina, 21. toukokuuta, 2004 - klo 20.27:   
Todennäköisesti tarvitsee vain antaa voodoon muistista yksi mt sb:n käyttöön eli envarc:mediator/voodoomem tiedostossa muutat picassolle varatun muistin 15 megatavuun. Silloin pitäis kaikkien pci korttien toimia

 

Frn
Lauantaina, 22. toukokuuta, 2004 - klo 17.34:   
Kuten jo aiemmin sanoin, Elboxilta saa MedConfig ohjelman, joka kyselee tiedot koneesta ja asettaa noi kaikki env-variablet. Ei tarvi ees lukee ohjeita.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: