Simplemail ja YAM probleemo

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 06/2004 asti » Simplemail ja YAM probleemo « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Keskiviikkona, 14. huhtikuuta, 2004 - klo 15.23:   
Eli Simple Mail ei saa YAMin Sent kansion sisällöstä tolkkua onneksi Incoming kansio sujuu mutta taasen Simplemailin Incoming kansiosta ei saa tolkkua YAM.:(
Eli miten saisin SImplemailin lukemaan YAMin sent kansiotakin sekin kun mulla arvokas.:) (tosin ei edes itse YAM ei kait sitä lue):( Siksi arvokas että voin tarkoilla koska olen eräille tahoille mailannut että kauanko on vielä kohtuullista odottaa vastausta.:) (ja muutenkin toki)

 

JPQ
Keskiviikkona, 14. huhtikuuta, 2004 - klo 15.24:   
Entäs mistähän löytyisi dokumentti siihen skandi koodaukseen jossa =E4= = ä (jollenväärin muista) ja niin edespäin ? eli jos tekisin softan joka pelastaisi sent kansion maileista edes tekstit.:)

 

Jupp3
Torstaina, 15. huhtikuuta, 2004 - klo 10.40:   
JPQ:
Toimisikohan silloin, jos YAM:n Sent-kansion mailit kopioisi johonkin muuhun kansioon?

Huom! Ota ehdottomasti varmuuskopio ja muokkaa sitä!

Itse käytän vielä YAM:ia, Simplemailia en ole testannutkaan, kunhan ehdotin, kun muistin lukeneeni, että se pystyy importtaamaan YAM:n sähköpostit...

 

JPQ
Torstaina, 15. huhtikuuta, 2004 - klo 12.33:   
Jupp3: kokeillaan.:) ja varmuus kopion kanssa tässä puuhastelenkin. ja YAMia itsekkin mielummin käyttelisin tämä SimpleMail tuntuu osin jäheämmältä ja toiseksi HTML mailien näytössä fonttien näyttö ei toimi kovin hyvin.:(

 

Pete
Torstaina, 15. huhtikuuta, 2004 - klo 12.50:   
JPQ: Jähmeä? Itselläni on päinvastaisia kokemuksia. Varsinkin, kun koneella rupeaa olemaan useita satoja maileja, on YAMissa mailien siirtely ja selailu 10 kertaa hitaampaa kuin Simplemailissa.

 

JPQ
Torstaina, 15. huhtikuuta, 2004 - klo 13.39:   
Pete: osittaisissa kohtia on jähmeämpi (ja ikonia klikatessa olisi kiva saada joku ilmoitus vaikkei ei ihan heti saakkaan maili listaa eli tietäisi ajaneensa sen) ja osissa taas ei eli sanoisin molempi parempi mutta nyt SimpleMail on siksi parempi kun se sai helpommin Yamin incoming kansion auki.
Kaikki: HTML maili jutulla ei ole paljoa väliä voihan viestit jos niitä asiallia sattuu tulemaan lukea vaikkapa IBrowsella.:)

 

miksuh
Torstaina, 15. huhtikuuta, 2004 - klo 13.41:   
Melkein kaikki HTML mailit on kyllä spämmiä, eli ei hirveästi haittaa vaikkei YAM:ssa suoraan tukea nille ole.

 

JPQ
Torstaina, 15. huhtikuuta, 2004 - klo 14.38:   
miksuh: kaikki tähän asti saamani paitsi toinen puolisko eräistä joissa kyllä normaali versiokin mukana. Eikä tuen puute haittaa minuakaan pätkäänkään lähinnä eräät SimpleMail jutut.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: