2MB Agnus A500:lle

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 03/2004 » 2MB Agnus A500:lle « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Moderaattori
Maanantaina, 29. maaliskuuta, 2004 - klo 10.29:   
Hyödyllistä informaatiota sisältävä viestiketju siirretty Tori-osastolta Classic Amigaan.

 

TeemuK
Keskiviikkona, 24. maaliskuuta, 2004 - klo 11.12:   
Elikkä ostattelisin A500 sopivaa 2Mb Agnusta. Lastun merkintä on ilmeisesti 8375 R0, 8375 R2 tai 8375. Itellä ei ole kyllä hajuakaan mikä malleista toimii A500:ssa, mut saahan sitä aina kokeilla =).

 

zipper
Keskiviikkona, 24. maaliskuuta, 2004 - klo 12.57:   
No se vaatii kyllä pienoispiirilevyn nimeltä Megachip2 tai Mini- Megachip tai Megichip jossa tila uudelle Agnukselle ja 1 MB muistia ja joka laitetaan vanhan Agnuksen tilalle. Tosin kai joku himotinaajaon istuttanut 2MB Agnuksen itse, mutta se vaatinee aikamoista kolvaamista jne. emolla.
Aminetissä taisi olla joku ohje.

 

jansa
Keskiviikkona, 24. maaliskuuta, 2004 - klo 13.38:   
Mitäs hyötyä tuosta 2MB:n Agnuksesta on tai siis mitä se tekee?

 

Pete
Keskiviikkona, 24. maaliskuuta, 2004 - klo 19.35:   
Tietääkseni mahdollistaa chip muistin laajentamisen 2 MB.

 

jansa
Keskiviikkona, 24. maaliskuuta, 2004 - klo 22.06:   
Entäs mitä 2MB Gary sitten tekee? Huostaanotin nimittäin taannoin viissatasen, johon on lisätty tuommoinen.

 

TeemuK
Perjantaina, 26. maaliskuuta, 2004 - klo 10.48:   
Itse olin siinä uskossa, että 2Mb:n Agnus mahdollistaa 2Mb chip muistin käytön, jos pohjan lisämuistipaikkaan pistäisi vaikka 1.5Mb palikan..
Mut ei kyllä näillä meikäläisen tiedoilla ja taidoilla tulis muuta kuin sanomista jos itse yrittäis värkkäillä.


Kiitoksia asiantuntemuksesta =)

 

Frn
Perjantaina, 26. maaliskuuta, 2004 - klo 14.25:   
TeemuK: Asiaan vaikuttaa tietysti myös se, mihin tuo muistilaajennus muistiavaruudessa sijoituu. Jos se menee pseudo-fast alueelle, niin ei se Obese Agnus sitä chipiksi muuta, ellei muistia saa mapattyä sinne chip-alueelle. Noista isommista laajennuksista sai joistain jumpperoitua osan chipiksi, mutta niissä oli Gary:n menevä piirilevy.

 

Warlord
Tiistaina, 30. maaliskuuta, 2004 - klo 19.01:   
Itselläni on A500:ssa 2 mb lisämuisti (trapdoor) + emolla värkättynä 2 mb:n Gary. Mitenkäs saan tuon yli 1,5 megan ylimenevän osan muistista käyttöön? Ilmeisesti jollain "ajuri-ohjelmalla"?

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: