Software failure välillä #8000000b-#8...

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 03/2004 » Software failure välillä #8000000b-#80000008 « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Ville
Keskiviikkona, 10. maaliskuuta, 2004 - klo 16.26:   
Tuli yhtäkkiä ongelma A1200:ni jossa on kiinni bppc + bvision ja 64 mt 50ns muistia & OS 3.9 bb2. Enää ei esim. setpatch toimi, tulee heti "setpatch failed" (yleensä #80000003 tai #80000004). Tämä alkoi sen jälkeen kun huvikseni koitin setpatch-versioo 40.12 (tai sinnepäin). En tiedä onko tuolla vaikutusta mutta heti sen jälkeen ongelmat alkoivat. en pääse wb:hen, myös "Version" ja "Mount" tekee saman virheilmoituksen". Niin myös DOPUS 4.17 ja tod. näk. monet muut ohjelmat. Käytössä guruttaa siis tuo boingbag 2:n setpatch, muita en ole koittanut nyttemmin.

Niin ja tuo ppc käy 233 mhz:lla ja 68k(060) 66 mhz:llä, bios-asetuksissa muisti on 60ns kohdalla.

 

Ville
Torstaina, 11. maaliskuuta, 2004 - klo 2.00:   
Joo, ongelma korjautui...kyseessä oli Happy New Year 96 linkkivirus joka sitten saastutti muutkin executablet sitä mukaa kun niitä käytettiin :/. Mukava ohjelma tuo VirusExecutor... :)

 

miksuh
Torstaina, 11. maaliskuuta, 2004 - klo 12.21:   
Huh, joillain on vielä viruksiakin :) Mulla itselläni pyörii aina viruskilleri taustalla, mutta eipä ole yhtään ainutta virusta näkynyt moneen vuoteen :)

 

C64
Tiistaina, 16. maaliskuuta, 2004 - klo 17.59:   
A500 aikaan mulla oli jotain 30-50 kpl disuja kaksi niistä oli jopa puhdasta jokaisessa 1-3 virusta Byte Bandit,Lamer3,Saddam kivoja pikku tuholaisia :(

 

jPV
Tiistaina, 16. maaliskuuta, 2004 - klo 20.17:   
Kumma kun ihmiset eivät osanneet käyttää kirjoitussuojaa päällä diskettien kanssa...

 

JPQ
Tiistaina, 16. maaliskuuta, 2004 - klo 20.29:   
jPV: kummallisia ihmetteletkin.
C64: Minä en ole noista kait koskaan kärsinyt paitsi saddamista joka sekin kyllä pilasi eräänkin jutun.

 

Jope
Keskiviikkona, 17. maaliskuuta, 2004 - klo 8.28:   
Saddam hieman raivostutti aikoinaan.. Hankin KS 2.04-piirin heti, kun se tuli saatavaksi A500:lle, mutta kavereilla oli edelleen 1.3:t..

Tietysti heidän korppunsa aina täynnä saddameita ja piti odottaa joka korpun kanssa pitkään, kun viruskilleri dekryptasi korput. :-P (saddam ei toimi kuin 1.x:ssä, uudemmissa on disk validator romissa)

"Ei siitä saddamista oo mulle ollu mitään haittaa nii en mä oo jaksanu poistella"

 

miksuh
Keskiviikkona, 17. maaliskuuta, 2004 - klo 15.40:   
Mullei koskaan ollu kovin paljon viruksia, jokunen oli toki. Suurinosa viruksista mitä mulla koskaan on ollut tuli serkkujen kopsituilta pelikorpuilta. Yhden tuliterän alkuperäsen pelin ne ehti multa tuhota, sen jälkeen julistin pöpöille sodan ja otin viruskillerit jarkuvaan käyttöön. Siihen loppu niiden mellastus mun koneella. Lähemmäs 10v killeri on pyöriny aina taustalla.

 

JPQ
Keskiviikkona, 17. maaliskuuta, 2004 - klo 15.45:   
miksuh: eipä minullakaan. Ja saakos kysyä mikä peli meni ? Ainoa jonka tuhoutumisen muistan oli eräs AMOS koodaus projektini joka meni saddamin takia joka tuli eräästä nyt mainitsematta jätettävästä paikasta.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: