VirtualGP

Saku-foorumi » Classic Amiga » Pelit » Viestit 2004 » VirtualGP « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

miksuh
Tiistaina, 9. maaliskuuta, 2004 - klo 20.05:   
Noniin eilen koilahti postiluukusta tuo VirtualGP peli, minkä täältä bongasin.

On tosiaan aivan loistava peli :) Olen nyt ajellut sillä pari iltaa putkeen :) Ei kyllä tosiaan niin helppo kuin F1GP, mutta kyllä mä jo pikkuhiljaa alan pysyä radalla . Digitaalinen CD32 padi ei vaan ole ihan paras ohjain tohon :)

Nyt olis hyvä syys ylikellottaa 060 :) En ole aikasemmin siihen jaksanut ryhtyä, mutta nyt olisi paikallaan :) Muuten pyörii oikein hyvin, mutta 320x512 resossa Monaco hiukan nykii 060:lla. 040 on kyl ihan minimi tolle pelille varmaa.

 

Seppo
Keskiviikkona, 10. maaliskuuta, 2004 - klo 0.26:   
Jos analoginen joystickadapteri löytyy taloudesta niin kannattaa investoida rattiin - jostain huuto.netista tai vaikka täältä saattaisi löytyä joku vanhempi PC:n perusratti halvalla. VirtualGP analogisella ohjaimella on nimittäin mahottoman hieno kokemus :)

 

miksuh
Keskiviikkona, 10. maaliskuuta, 2004 - klo 8.56:   
Juu on mulla adapteri analogisille ohjaimille. kerran väsäsin semmoisen. Pitäs vaan ettiä se jostain, kun en ole sitä käyttänyt sen jälkeen kun muutin HOAS:lta tohon nykyseen kämppään.. Todennäkösesti se on ullakolla verkkokomerossa jossain roinalaatikossa tjsp.

On mulla joku halpis analoginen tikkukin, mutta se on menny aika lötköksi :) Ennen muuttoa pelailin sillä esim F1GP:tä. Mutta uus tikku/ratti vois tosiaan olla paikallaan, toi vanha on jo sen verta kärsinyt.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: