Exec.library 45.20

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2004 » Viestit 03/2004 asti » Exec.library 45.20 « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Fabio
Lauantaina, 17. tammikuuta, 2004 - klo 20.34:   
Mistähän johtuu, että exec 45.2 hidastaa konetta hiukan, esim. AWebin käynnistys on huomattavasti hitaampaa sillä kuin vanhemmalla versiolla eli AWebin käinnistys ikkuna viipyy monta sekunttia ikonin klikkauksesta ennenkuin se tulwe näkyviin ja muutenkin ohjelmat käynnistyy hitaasti wbstartupista koneen käynnistyksen yhteydessä.

Lisäksi aminetradio pätkii musiikkia soitettaessa kun scoutin task lista on näkyvissä ja cpu % näytön ollessa sekunnin viiveessä, cpu käyttö näyttää 100% (kun 40 versiolla se on hiukan alle ja musiikki soi normaalisti.

 

Tommiii
Lauantaina, 17. tammikuuta, 2004 - klo 22.25:   
exec chipissä. Mulla tuli aikanaan just toi sama eteen kun päivitin BB2:seen. Mulla korjaantui Blizkickillä.

 

Fabio
Maanantaina, 19. tammikuuta, 2004 - klo 7.42:   
Miten tarkalleen ottaen, olen lukenut dokumentit mutta se jäi hiukan epäselväksi.

 

tommiii
Maanantaina, 19. tammikuuta, 2004 - klo 12.29:   
sillä LocalFast modulella. Mikäs turbo sulla muutes on? mulla on tämmönen startupin alku:
C:CheckLMB
IF WARN
SYS:Prefs/4xEIDEPrefs
ENDIF
C:4xEIDE.driver QUIET

C:SetPatch QUIET NOROMUPDATE
C:BlizKick devs:rom_v40.68 EXTRESBUF=150000 HOGWAITBLIT SPEEDROM MODULE devs:modules/exec.library bootmenu FastFileSystem FileSystem.resource ram-handler console.device shell NoClick FixMath404 PatchMath020 romfixes FixGetMsg LocalFast RemCards

 

Fabio
Maanantaina, 19. tammikuuta, 2004 - klo 15.46:   
Mulla on blizzard1260 scsi-kit IV:llä. Muuten hiukan offtopic mutta mistä johtuu että puolet 64mt muistista yhtäkkiä katoaa jonnekin kesken käytön, kone toimii kyllä mutta 32mt katoaa jonnekin scsikitissä kiinni oleva kovalevy kyllä toimii ettei se voi johtua scsi palikan kosketus häiriöstä.

 

virgo
Käyttäjätunnus: virgo

Rekisteröity: 10-2009
Keskiviikkona, 13. kesäkuuta, 2012 - klo 20.17:   
saattaa olla synkka vikakin onko muistit samaa sarjaa ?

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: