Mediator uutisia

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 12/2003 » Mediator uutisia « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Pete
Maanantaina, 15. joulukuuta, 2003 - klo 23.48:   
http://groups.yahoo.com/group/Amiga-Mediator/message/16683

Elboxinkin suunnaltakin kuuluu pitkästä aikaa positiivisia uutisia :)

http://www.amiga-news.de/de/news/AN-2003-12-00075-DE.html

Myös Poseidoniin tuli uusi päivitys, jonka mediatorin omistajat voivat rekisteröidä jälleen :)

 

Seppo
Tiistaina, 16. joulukuuta, 2003 - klo 11.56:   
Tähän ei voi muuta sanoa kuin että vihdoinkin. Tämä MPEG-korttiajuri on ollut jo pitkään ainakin minun toivelistalla :)

Hieno homma myös tuo Poseidon-rekisteröinnin avaaminen uudelleen Mediator/Spider-omistajille, toivottavasti mahdollisimman moni Spider-kuski palkitsee Chrisin päätöksen (mikä varmaan ei ollut helppo tehdä) :)

 

Jupp3
Tiistaina, 16. joulukuuta, 2003 - klo 13.22:   
Seppo:

Viittaan amiga.org:issa olevan uutisen kohtaan:
"ArakAttack currently does not work on Mediator boards, but means are being prepared to get it running on these machines to offer a high-quality USB driver for any PCI card (including the Spider)."

Eli tuon perusteella Mediator käyttäjät saattaisivat viimein päästä käyttämään "tavallisia PCI USB-kortteja" eli ei tarvitse olla Elboxin myymä SpiderUSB.

Haiskahtaa vähän, sanoisinko "epäviralliselta", mutta tuohan vain hyödyttäisi itse käyttäjiä...

 

Seppo
Keskiviikkona, 17. joulukuuta, 2003 - klo 9.42:   
Jupp3: Niinhän se tekisi, jotenkin vain tuntuu että Elbox saattaapi tykätä kyttyrää moisesta hankkeesta ja uusi 'sota' on valmis :(

 

Jope
Keskiviikkona, 17. joulukuuta, 2003 - klo 9.49:   
Ööh onpas tyhmä, noissa MPEG-korteissa on nimittäin passthrough VGA-signaalia varten..

No, mitäpä minä tässä kitisen, kun en varmastikaan Mediatoria ole ikinä hommaamassa.. Hollywood+ löytyy kyllä. :-)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: