Pelejä haussa...

Saku-foorumi » Classic Amiga » Pelit » Viestit 2003 » Pelejä haussa... « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Ville
Perjantaina, 21. marraskuuta, 2003 - klo 19.52:   
Löytyisiköhän keneltäkään myytäväksi vähän
"uudempia pelejä" Amigalle
joita listaan nyt tässä:

Earth 2140
Foundation
Freespace
Nightlong
Shogo
Strangers
Virtual GP
Wipeout 2097

Jos kyseisiä pelejä löytyy niin ilmoittele :), muitakin voi tarjota...

 

jansa
Lauantaina, 22. marraskuuta, 2003 - klo 16.19:   
Foundation Directors Cut on Vesaliassa hintaan 3 euroa ja Foundation Director's Cut and Foundation Undiscovered Land hintaan 5.12 euroa. Ei varmaan tule kovin kalliiksi vaikka postimaksut tuleekin tohon päälle.

Ainakin osa luettelemistasi peleistä löytyy myös GE:ltä.

 

miksuh
Keskiviikkona, 26. marraskuuta, 2003 - klo 19.53:   
No heh eipä toi Foundation sitten ole hinnalla pilattu enää :) Suosittelen, on loistava peli ja koko rahan arvonen vaikka siitä maksoinkin melkosesti enemmän kun mitä nyt maksaa Vesalialla :)

 

Jupp3
Torstaina, 27. marraskuuta, 2003 - klo 16.36:   
Tosin, tuosta Foundationistahan on se uudempi Foundation Gold, missä on muistaakseni ainakin paremmat grafiikat...

 

Ville
Torstaina, 27. marraskuuta, 2003 - klo 16.58:   
Mistä löytäs ton Gold-version? Tilasin muuten Vesaliasta ton lisäpaketin, kiitti vaan tiedosta :)

 

miksuh
Torstaina, 27. marraskuuta, 2003 - klo 17.09:   
Niin joo Gold versio mulla itsellänikin on.

 

Jupp3
Perjantaina, 28. marraskuuta, 2003 - klo 10.00:   
Muistaakseni Foundation Director's Cut on periaatteessa sama kuin tavallinen Foundation ilmaisilla päivityksillä.

Foundation Gold taas sisältää parannuksia (lähinnä kai grafiikka) joita ei ole ilmaiseksi saatavilla.

Undiscovered Landissa taas taisi olla lähinnä lisätehtäviä, sitä en tiedä, onko Goldissa noi vakiona mukana...

Niin, ja mainitaampas sekin, että muistaakseni Foundation toimi hyvin Pegasoksellakin :)

 

Joanna
Lauantaina, 29. marraskuuta, 2003 - klo 3.03:   
Jupp ainakin se käynnistyy ihan pelikenttään saakka.. Sen pidemmälle en minä jaksanut pelata. olisi pitänyt lukea käyttöohjeet ja kaikki.

Sitäpaitsi Knights & Merchants oli ainakin minusta parempi enkä ole sitäkään ehtinyt tahkota läpi (eikä kone tosi ole ollut käytössänikään kohta kuukauteen).

 

Jupp3
Lauantaina, 29. marraskuuta, 2003 - klo 13.27:   
Joanna:

Kuinkas hyvin tuo Foundation pyörii MOS1.4:llä ISOILLA ruuduilla? Testasin 1.3:lla, ja ainakin 1024x768 alkoi jo hidastella pahemmin...

Nyt olisi 1.4, mutta nykymonitori näyttää vain max. 800x600...

 

miksuh
Lauantaina, 29. marraskuuta, 2003 - klo 13.30:   
Joanna: Foundationista tulee varmaan useimmille mieleen Settlers ihan ekana ja se onkin pelinä aika samantapanen. Toisaalta sitä ei ehkä näe heti, että siinä on myös piirteitä Napalm, Dune-II, C&C, RedAlert jne tyylisistä peleistä. Eli esim joitain töitä puuhailevia ukkeleita voi kävelytellä itse vapaasti ja sotilaita ja velhoja voi koota laumoiksi ja lähteä niiden kanssa kurmottamaan naapureita C&C tyyliin. Settlersissähän omien joukkojen tappeluihin ei voi oikeen vaikuttaa. Eli jonkunlainen hybridi settlersiä ja Dune-II tyylistä peliä toi. Oikein hyvä peli kyllä.

 

nkv
Perjantaina, 11. helmikuuta, 2005 - klo 21.15:   
mä oon päässy knights and merchants pelissä tasoon 14. siin kesti about 3 vuotta. se on ihan kiva peli jos sitä osaa pelata