Demo hukassa

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 11/2003 » Demo hukassa « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

amis
Perjantaina, 7. marraskuuta, 2003 - klo 19.39:   
Kertokaas joku että mistä löytys (netistä) Sanity: World Of Techno. Kysymyksessä on musiikkidiski jossa on noin kymmenisen teknobiisiä ja niihin biiseihin on otettu sämplejä joistakin kauhuleffoista (Halloween, Night Of The Living Dead ym...). Saatan kyllä muistaa nimen väärinkin mutta ainakin sen muistan varmasti että siinä techno -sanassa O-kirjain Oli Omega-merkki.

 

JPQ
Perjantaina, 7. marraskuuta, 2003 - klo 19.56:   
amis: löytynee täältä eli minulta tai oikeastaan tiedän keneltä löytyy ja voinen sen toimittaa esim. DMS pakettina mailin liitteenä täytyy vaan hakea se. Eli en tiedä löytyykö netisä mutta minulla lienee paikka tiedossa enkä tiedä kuinka pian jaksan hakea. Toivoisin siis jos joku ahkerampi jaksaa auttaa.

 

Jon
Perjantaina, 7. marraskuuta, 2003 - klo 21.28:   
Eikös muuten Back to the Rootsissa ole demo-osasto? Ehkä olen väärässä, mutta en jaksa tarkastaa kun saa olla kiitollinen jokaisesta bitistä jonka campusbaana jaksaa siirtää.

 

amis
Lauantaina, 8. marraskuuta, 2003 - klo 1.14:   
Back2Rootsit ynnämuut olen käynyt jo läpi eikä löydy. JPQ: olisi tosi hyvä juttu jos voisit mailata sen mulle mutta mitään kiirettä sillä ei ole. Autan mielelläni jos sinulle tulee vastaava tilanne.

 

JPQ
Lauantaina, 8. marraskuuta, 2003 - klo 3.37:   
amis: hyvä tietää tosin en paljon demoja enään harrasta mutta täytyyhän amigistia auttaa tai pegasostia tai macistia. ja kyllä PC miestäkin autan ymmärrän monien valinnan. Joskin syitä useimmiten en.

 

miksuh
Lauantaina, 8. marraskuuta, 2003 - klo 12.17:   
Demoja ja musadiskejä kannattaa varmaan haeskella ennemmin noilta varsinaisilta Amiga demo-siteiltä. Back2roots on enemmänkin peliarkisto, vaikka niillä kai pieni demokokoelmakin on. Tosta nimenomasesta musadiskistä en osaa sanoa mistä löytyis.

 

jPV
Lauantaina, 8. marraskuuta, 2003 - klo 12.44:   
ftp.amigascne.org:ssa tuo näyttää olevan. pub/amiga/groups/s/sanity/sanity-worldoftechno.dms

 

amis
Lauantaina, 8. marraskuuta, 2003 - klo 15.59:   
Joo nyt sain imuroitua sen tuolta jPV:n mainitsemasta paikasta :) JPQ: Olen samaa mieltä että Amigistin täytyy auttaa toista Amigistia kun mikrotukihenkilöt osaa auttaa vain PC asioissa ;)

 

JPQ
Lauantaina, 8. marraskuuta, 2003 - klo 22.10:   
amis: ja toiseksi yritän pelastaa yhteisön jos vain mahdollista jotain asialle tehdä.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: