AOS3.9 ja execute command

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 11/2003 » AOS3.9 ja execute command « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Torstaina, 30. lokakuuta, 2003 - klo 16.05:   
Minulla käy nykyään aika usein AmigaOS3.9:sissä niin että Execute command kaatuu kesken komentorivin syötön ja kysyn nyt Mikähän hitto tässä on... Ongelma suht. uusi mitään muuta samantapaista ongelmointia en ole havainnut..
PS. Räjähdän kohta.

 

Ville
Torstaina, 30. lokakuuta, 2003 - klo 20.30:   
Minä olen korvannut tuon 3.9:n executablen 3.1:n vastaavalla, suosittelen että teet samoin koska se ei tosiaan toimi kunnolla. Mulla toimii esmes reboot-start paketti sen vanhemman executen kanssa.

 

JPQ
Torstaina, 30. lokakuuta, 2003 - klo 20.35:   
tarkoitatko siis execute komentoa ?
ja olisikohan 3.5 hyvä väli vaihtoehto sekin kun löytyy multa ? ja ongelma ollut alle 2viikkoa sanoisin.

 

JPQ
Torstaina, 30. lokakuuta, 2003 - klo 20.35:   
Tutkin unohdin sanoa muitakin ratkaisuja jolla on pulmia kadonnut eli OS3.9:sin uusio asennus ja P96:sen uusio asennus.

 

Ville
Torstaina, 30. lokakuuta, 2003 - klo 23.00:   
Tarkotin pelkän execute-komennon korvaamista 3.1:n vastaavalla. Itse en laittaisi 3.5:sta 3.9:n tilalle :), ja 3.9:n exec.libraryn tilalla käytän exec44:sta, eli sitä Sintosen tekemää.

 

JPQ
Torstaina, 30. lokakuuta, 2003 - klo 23.17:   
Ville: minäkin tarkoitin 3.5:sen execute komentoa en koko 3.5:sta. Onko tietoa muista jolla ollut sama pulma ?
PS. varmuus syistä en koske korvike execiin. Yritän maximoida yhteen sopivuuden koska koodaan.
Olin jälleen sekava.

 

Ville
Perjantaina, 31. lokakuuta, 2003 - klo 11.04:   
Muistaakseni 3.5:n executessa oli myös pulmia, eli 3.1 execute vaan kehiin :)

 

JPQ
Perjantaina, 31. lokakuuta, 2003 - klo 11.19:   
Ville: saattoi muuten olla itselläni auttoi P96:snen uudelleen asennus.
PS: Tarkkailen tilannetta

 

miksuh
Perjantaina, 31. lokakuuta, 2003 - klo 13.32:   
"Minulla käy nykyään aika usein AmigaOS3.9:sissä niin että Execute command kaatuu kesken komentorivin syötön "

öö häh ? Kesken komentorivin syötön ? Siis kirjotatko sä shelliikkunaan jotain "execute S:skripti" tjsp ? Jos se kaatuu kesken komentorivin kirjotuksen, ennen enterin painamista, niin shelli tai joku muu siinä varmaankin sillon kaatuu, tuskin execute komento.

 

itix
Perjantaina, 31. lokakuuta, 2003 - klo 14.51:   
Tää varmaan tarkoittaa WB:n "Execute command..." valikkoa. Vai??

 

JPQ
Perjantaina, 31. lokakuuta, 2003 - klo 17.12:   
itix: no ehdottomasti sitä juurikin. keksimäärin mun tahdilla ehdin kolmemerkkiä kirjoittamaan ja sitten jumahti tässä oli pitkä tauko tuon p96:sen asennuksen jälkeen.
Sitten resetti että voimme blizzard turbon scsi kitiin kytketyn kiintolevyn ekan partition validoida (jättäen startup-sequencen pois tietysti tietänette kikan) jolta ei edes bootata höh. Ja sitten kun valmisita kone sammuksiin noini kahdeksi minuutiksi ja uusiksi pystyyn saattaa olla että kone selviää ongelman jälki oireista.
PS. Voi "bIlL gAteS"(tm) kun olin ehkä sekava.
PPS. Piti keksia uusi kirosanoa kun yhtä ei voi käyttää koska se on foorumilla jo muussa käytössä.:)
PPPS. Älkää puhuko muista tiedosto järjestelmistä vaan pysykää asiassa ainakin tältä osin.

 

Ville
Perjantaina, 7. marraskuuta, 2003 - klo 20.27:   
Eikös siinä Setpatch-komennossa ollu joku "wait for validate" tai semmonen joka oottaa että partitio validoituu ennenkun jatketaan? Ettei tarvi no startup-sequencee käyttää.

 

JPQ
Perjantaina, 7. marraskuuta, 2003 - klo 20.38:   
Ville: tutkitaan ja toiseksi toi alkup. ongelmaa on taas rauhoittunut. Joskus esiintyy mutta harvemmin.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: