Korpun korvaaminen USB-dongelilla

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 10/2003 » Korpun korvaaminen USB-dongelilla « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Fabio
Torstaina, 23. lokakuuta, 2003 - klo 8.56:   
Eli onnistuuko Tuollaisen USB muisti dongelin käyttö korpun korvaajana, eli koululla PC:ltä tallentaa koulu työt ja muuta mukavaa netistä ladattua koulun nopeella yhteydellä. Sellainen vaikka 64mt dongelilla siirtää vaikka mp3:sia, eli onnistuuko luku amigassa.

 

Jope
Torstaina, 23. lokakuuta, 2003 - klo 9.56:   
Joo. :-)

 

cahva
Torstaina, 23. lokakuuta, 2003 - klo 13.28:   
Kyllä onnistuu. Tai ainakin melkein.. Mulla on itsellä yksi USB muisti mitä en ole saanut toimimaan. Tunnistaa kyllä laitteen mutten pääse mounttaamaan sitä. Joskus oli ann.lu:ssa yhden muistin arvostelu mikä toimi moitteetta.

 

Jope
Torstaina, 23. lokakuuta, 2003 - klo 19.01:   
Melkein voi olettaa, että suurin osa noista toimii kuitenkin heittämällä. Pyydä kauppiaalta lupa palauttaa, jos ei käy koneeseen.

 

tnt
Torstaina, 23. lokakuuta, 2003 - klo 19.34:   
Mutta: Älä kerro kauppiaalle, mihin koneeseen sitä meinaat sovittaa... nimim. kokemusta omaava seikasta, ettei Amyyn testattuja osia voi palauttaa... ;-)

 

JPQ
Perjantaina, 24. lokakuuta, 2003 - klo 3.38:   
tnt: syy lienee se että luulwvat että testaaja ei ole tiedä mitä on tekemäässä eli kun liitin sopii ajatellaan että toimii. Tuo oli esimerkki mutta kait tuota PC:eelläkin on näkynyt.:(

 

miksuh
Perjantaina, 24. lokakuuta, 2003 - klo 13.47:   
tnt: Kyllä mä olen voinu palauttaa. Esim kerran kun olin ostamassa PC-SuperStoresta PMCIA-verkkokorttia. tuli sillon mainittua, että se tulee Amigaan ja sanovat iha ystävällisesti, että kokeile rauhassa tuu vaihtaan toiseen sitten jos ei toimi. Ja se kortti sattu olemaan semmonen joka ei toiminu cnet.devicellä. Se oli siis hiukka eri versio, kuin mikä listassa on mainittu.
No se ei toiminu, vein sen takas ja ne huoli sen mukisematta. Ostin sit toisen toimivan kortin.

Mut totta, joka liikeessä ei ehkä mene noin kivuttomasti se homma.

 

Fabio
Tiistaina, 6. huhtikuuta, 2004 - klo 11.14:   
Uutta tietoa. Mulla on Kingstonin 64 mb usb dongeli ja spider 2, ekalla kokeilu kerralla sain purettua yhden tiedoston kovalevylle, mutta en ole enää tulee virheilmoituksia ja lopuksi ilmoitus ei dos levy. Mountti tiedostona on sama poseidonin paketista saatu umsd niminen edelleen.
Mikä olis oikea dos tyyppi tuolla fat95:llä kun sen paketissa olevassa ms0 tiedostossa on pari eri vaihtoehtoa ja kolmas dos tyyppi löytyy tuosta umsd tiedostosta, että mikä niistä on oikea ?

 

Fabio
Keskiviikkona, 7. huhtikuuta, 2004 - klo 8.13:   
Sen verta vielä, että megan ja alle kooltaan olevat tiedostot siirtyy ongelmitta mutta ainakin yli 10 megan tiedostoissa tulee lukuvirheitä parisekunttia tiedonsiirron alun jälkeen ja sitten ei voi enää lukea edes pienempiä tiedostoja.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: