Delfina Flipper ja Mp3 soitto

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 10/2003 » Delfina Flipper ja Mp3 soitto « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Rebb
Perjantaina, 10. lokakuuta, 2003 - klo 21.23:   
Delfinan (Flipper) Mp3 soitto jämähtää satunnaisesti muutaman millisekunnin looppiin, johon auttaa ainoastaan koneen resetointi.
Delfinan cpu pysyy 50% tuntumassa, eikä heitä 100% kuten vanhemmilla korteilla. Tiedän että vastaavia ongelmia on ollut vanhemmilla Delfina kirjastoilla, mutta uudemmilla tuota ongelmaa ei pitäisi esiintyä?

Versiot:

AHI 5.5
Delfina.library 4.16 beta 48
Delfinampeg.device 1.6 (17.05.2003)
Amplifier 2.12

Kone:
A1200 rev 1d4 (Apollo fiksattu)
Apollo 040 33mhz
Delfina kelloportissa

Mcp:n, Oxypatcherin tai Fblitin poisto ei vaikuta asiaan. Samoin vanhemmat AHI versiot tekee samaa.
Digibooster ja HardDiskRecord toimii moitteetta,
jos joku guru osaisi valaista miten asiaa voisi korjata?

 

Ville
Perjantaina, 10. lokakuuta, 2003 - klo 21.50:   
Hommaa ainaski uudempi Amplifier :), v. 2.33 : http://www.katodev.de/english/software.html

 

Rebb
Lauantaina, 11. lokakuuta, 2003 - klo 1.46:   
Tuo Amplifier 2.33 jumittaa koneen heti. Koneessa Os3.1 ja asensin classactin.

Tuskinpa vika tuossa on koska käyttää samaa delfinampeg.deviceä kuin mm. delfmpeg ohjelma, joka "kaatuu" samalla tavalla.

 

JPQ
Lauantaina, 11. lokakuuta, 2003 - klo 3.00:   
Rebb: onkos sulla kelloportti malli vai ei kello portti malli ?
PS. Ei kelloportti mallin hankkinen itse joskus jos vain toimii mulla.:)

 

Rebb
Lauantaina, 11. lokakuuta, 2003 - klo 3.26:   
Kuten tuolla jo lukee niin kelloportti malli.

 

JPQ
Lauantaina, 11. lokakuuta, 2003 - klo 17.33:   
Rebb: olinpa "tyhmä" ja anteeksi.

 

jPV
Tiistaina, 14. lokakuuta, 2003 - klo 19.54:   
Niin jääkö ainoastaan mp3:n soitto jumiin vai myös koko kone? Itselläni on Delfina Lite ja sillä oli jumitusongelma (koko kone) virallisten kirjastojen kanssa, mutta Smackin patchatyt libraryt toimivat vallan mainiosti. Toisinaan kyllä jumittaa mpeg device Amplifierilla soitettaessa, jolloin cpu tehot menevät tappiin. Tilanteen saa korjattua removettamalla kyseinen prosessi executivella, mutta dsp:n käyttö ei enää onnistu ennen buuttia. Tuo on kyllä suht harvinaista ja tuntuu, että se liittyy yleensä rikkinäisiin mp3:siin.

 

JPQ
Tiistaina, 14. lokakuuta, 2003 - klo 22.17:   
jPV: mistä pathatyt librat ?

 

Rebb
Tiistaina, 14. lokakuuta, 2003 - klo 22.20:   
Tuo ongelma johtuu ilmeisesti Apollo korjatusta emosta. Protokortin kanssa oli samaa ongelmaa ja se on valmiissa kortissa korjattu kahdella suotokonkalla. Jens selvittelee asiaa.

 

jPV
Perjantaina, 17. lokakuuta, 2003 - klo 20.23:   
JPQ: kysymällä Smack:ltä.. Michael Henke tjsp, jollen väärin muista.. tai vaikka Delfinan mailinglistalta. Tai joltain jolla on ne jo, kuten minulta :)

 

JPQ
Perjantaina, 17. lokakuuta, 2003 - klo 23.54:   
jPV: okei jos sulta esim. niin tässä viestissä on mun toinen maili osoite.
Missä on mainittu mailing list ? ja siksi pyytäisin että sinä pistäisit koska kieli taito ei smaciklta kysymiseen riitä.
PS. Englannun luku sujuu muttei kirjoitus ei sitäkään vähää kuin kouluaikana.:(

 

Sami Ylönen
Lauantaina, 18. lokakuuta, 2003 - klo 11.08:   
Michael Henke menetti tuossa taannoin kovalevyn hajoamisen yhteydessä kaiken Amiga-softansa ja lopetti samalla koko homman. Eli häneltä niitä ei enää saa.

Ikävä homma, koska kaveri tosiaan koodasi monta hyvää pikkusoftaa Delfinalle.

Minulla näyttäisi olevan 8 eri versiota delfina.librarystä, mukaanlukien tuo jota itse olen viimeisen vuoden päivät käytellyt ongelmitta. Voin pistää halukkaille nuo pakettiin ja sähköpostilla, heittäkää mailia jos halajatte moisia (osoite löytyy nimen linkistä).
Toimitus tosin voi kestää... :-) Mutta mihinkäs täällä kiire olisi, valmiissa maailmassa.

 

jPV
Lauantaina, 18. lokakuuta, 2003 - klo 14.10:   
JPQ: pistin sulle maililla. Lista löytyy: http://groups.yahoo.com/group/delfina/

Pistin samantien webbiinkin sitten, jos joku muukin haluaa: http://jpv.wmhost.com/delflib_patch_2.lzx
Ei kai ton julkisemmin levittäminenkään ketään haitanne...

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: