Scout ja ruudunpäivitys

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 08/2003 » Scout ja ruudunpäivitys « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Tommiii
Tiistaina, 26. elokuuta, 2003 - klo 22.11:   
Osaiskohan joku viisas kertoa että pystyykö Scoutilla tarkistamaan käyttääkö joku ikkuna simppeliä vaiko älykästä päivitystä?

 

Piru
Tiistaina, 26. elokuuta, 2003 - klo 22.49:   
Klikkaa Windows-nappia
Tuplaklikkaa tutkittavan ikkunan entryä (tai valitse ikkuna listasta ja klikkaa More).
Flags (klikkaa sitä hexalukua)

WFLG_SIMPLE_REFRESH -> simple refresh
WFLG_SMART_REFRESH -> smart refresh

 

itix
Tiistaina, 26. elokuuta, 2003 - klo 22.53:   
Ikkunan tiedoissa näkyy kohta "Flags:" ja sen vieressä on nappi mistä saa selitykset noista lipuista. Siellä listassa näkyvät bittien selitykset.

Sieltä voi löytyä joko WFLG_SIMPLE_REFRESH tai WFLG_SUPERBITMAP (harvinainen)

Jos kumpaakaan ei ole niin sitten kyseessä on smart refresh (smartille ei ole omaa bittiä).

 

Piru
Tiistaina, 26. elokuuta, 2003 - klo 22.54:   
itix, jaa. kyllä mulla näkyy toi smart.. kaiketi se tutkailee noita flagejä ja arvaa että se on smart.

 

Tommiii
Tiistaina, 26. elokuuta, 2003 - klo 23.22:   
kiitoksia erittäin paljon :)

 

Tommiii
Tiistaina, 26. elokuuta, 2003 - klo 23.30:   
Oli tuohon asiaan liityen mielenkiintoinen ongelma -> BareED:n asetuksissa on System Refresh valinta, jos sen aktivoi niin BareED on smartrefresh -tilassa vaikka mulla on pakotettu kaikki ikkunat simppeliksi.

 

Tommiii
Tiistaina, 26. elokuuta, 2003 - klo 23.34:   
toisinsanoen tuo valinta toimi tässä tapauksessa väärinpäin :)

 

itix
Keskiviikkona, 27. elokuuta, 2003 - klo 0.29:   
System Refresh? Sellaista ei varsinaisesti ole, tai siis että ohjelma ei oikeastaan voi kovin helposti tietää mitä refreshiä systeemi (WB) käyttää. Perinteisesti se on ollu smart refresh.

 

JPQ
Keskiviikkona, 27. elokuuta, 2003 - klo 2.49:   
Bare EDistä: Mulle jäi käsitys että system refresh käyttäisi käyttis palveluja ja se toinen asento tyypin omaa koodia vai muistanko väärin. Eli toisenlaisesta refreshistä olisi kyse.