68060:n "naamiointi" esim. 68040:ksi...

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 07/2003 » 68060:n "naamiointi" esim. 68040:ksi « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Keskiviikkona, 16. heinäkuuta, 2003 - klo 10.52:   
Eli kun on 68060 miten sen saisi tuntumaan ohjelmasta esim. 68030/68040:lta. Kun eräs softa ei pitäne 68060:sta. Vai onko toivoton yrityskin ?

 

miksuh
Keskiviikkona, 16. heinäkuuta, 2003 - klo 11.11:   
Öö no siis lähinnä tulee mieleen, että suljet pois 060:n cacheja, cachejen disablointi tosin kyllä hidastaa sitten ihan sikana, ainakin nopeuden puolesta muistuttaa sitten noita vanhempia prossuja :) Ei nyt muuta tule mieleen.

Mutta kyllä 060 yleensä ajaa ihan kiltisti 030 ja 040 softia, kunhan 68040 dummy.library ja 68060.library on paikallaan libs:ssä.

 

JPQ
Keskiviikkona, 16. heinäkuuta, 2003 - klo 15.03:   
miksuh: no on luulisin. Mutta tuo Photogenics 1.2a jota tarttisin joidenkin ominaisuuksien takia on tosi epävakaa nyky amigassani. Joskus 68030 ja AmigaOS3.1 aikaan softa toimi tosi kiltisti vaan yksi juttu bugasi muistaakseni.

 

itix
Keskiviikkona, 16. heinäkuuta, 2003 - klo 22.36:   
Photogenics 1.2a? Deletoi koko ohjelma ja asenna uudestaan. Mulla on monesti ollut täysin sama vika: ohjelma vain kaatuu jos sitä käyttää. Mulla on 040/OS3.1 ja joka kerta kun yrittää ladata kuvaa ohjelma vain kaatuu. MorphOS:ssa nykyinen asennus ei toimi yhtään sen paremmin.

 

JPQ
Keskiviikkona, 16. heinäkuuta, 2003 - klo 22.56:   
itix: okei täytyy yrittää jaksaa noh helppohan sen pitäisi olla kun rekkaus koodikin on esillä.
Miten muuten uudelleen asennus auttaa en ymmärrä mutta kokeilen silti ?
mulla kun teen melkein mitä vaan niin se sekoaa.
PS. Miksen jaksaisi jos taas toimisi kunnolla tai paremmin edes , sen jälkeen.
PPS. just se Photogenics 1.2a kun 5.0 ei sisällä kaikkea samaa.

 

itix
Torstaina, 17. heinäkuuta, 2003 - klo 3.09:   
No aIhmettelen samaa. Siinä ohjelmassa on jotain mätää :)

Tai... tuli mieleen... ehkä ohjelma on vain hukannut rekkaustiedot ja kiukuttelee sen takia?

 

JPQ
Torstaina, 17. heinäkuuta, 2003 - klo 6.36:   
itix: ne on mulla ainakin kunnossa ne rekkaus tiedot. Vaikka MakeCD on syystä tai toisesta omansa hukannut pitää sen rekkaus koodi kaivaa esille.

 

JPQ
Torstaina, 17. heinäkuuta, 2003 - klo 9.12:   
Visual Prefsin takaisin käyttöön otto poisti ongelman nähtävästi olisin vaan niin miellään sitä käyttiksen 1:1 ikkunan muoto patchiä käyttänyt.:(
Sen kanssa pitää muistaa kyllä yksi asetus jota en ulkoa muista dokumentoin myöhemmin.
Vain yksi ominaisuus sekoilee vieläkin eli
Negativen optio Invert Saturation & Brightness.
PS. Olisi kiva jos sekin toimisi muttei ole koskaan minulla toiminut.:(

 

miksuh
Torstaina, 17. heinäkuuta, 2003 - klo 13.52:   
JPQ: kyllä Photogenics 1.2a toimii mulla ihan ok 060:n kanssa. Tosin uudempaa mä yleensä käytän :)

 

miksuh
Torstaina, 17. heinäkuuta, 2003 - klo 13.53:   
Mä en edes muista millon photogenics olis kaatunu mulla.

 

miksuh
Torstaina, 17. heinäkuuta, 2003 - klo 13.58:   
JPQ: "Visual Prefsin takaisin käyttöön otto poisti ongelman nähtävästi olisin vaan niin miellään sitä käyttiksen 1:1 ikkunan muoto patchiä käyttänyt"

Tarkotatko sä nyt, että visualprefsin poisto autto, siis kun sanot et olisit tota patchia käyttäny ?

Onko sulla stackattack esim asennettuna ? Jos tulee joku pinoylivuoto ja se sattuu sotkemaan photogenicsiä ? Ja hm Visualprefsin mukana tuli kai joku muukin patchi joskus.

Mulla itselläni on visualprefs kätytössä ja hyvin toimii photogenics 1.2a.

 

JPQ
Torstaina, 17. heinäkuuta, 2003 - klo 15.44:   
miksuh: ei vaan sen käyttöön palautus auttoi. PatchWB joka tulee mukana ei vaikuta muistin mukaan tähän asiaan.

PS. Ei vaan ole varaa rekata tuota VisualPrefsiä eikä halua warettaa sitä. No sama pulma MUIn kanssa...

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: