BlizzardPPC ja tuuletus

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 07/2003 » BlizzardPPC ja tuuletus « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Jon
Torstaina, 3. heinäkuuta, 2003 - klo 22.01:   
Ajattelin viimeinkin varmistaa BPPC:n hengissäpysymisen hankkimalla isomman tuulettimen. Sain sen vanhasta PC:n prossusta ja jonkinlainen siilikin (korkea) on mukana, mutta ei asennettuna. Tuulettimen halkaisija on noin 50-60 milliä, en ole mitannut mitenkään :)

Kiinnitys on ongelmallinen ahtaassa tornikotelossa, joka vilisee IDE-kaapelia ja virtajohtoja. Jotenkin tuntuu ettei mikään narupatentti tule kysymykseenkään.

Tuuletin on tällä hetkellä kiinni yhdestä kulmasta ruuvilla vanhan pienen tuulettimen päällä. Onko tämä huono juttu, vai pitäisikö vanha rupeli heittää mäkeen?

 

Jon
Sunnuntaina, 6. heinäkuuta, 2003 - klo 21.05:   
eeeeniiiiiivaan?

 

Ville
Maanantaina, 7. heinäkuuta, 2003 - klo 19.12:   
Vanha tuuletin pois edestä. Mulla on erikoisvahvalla teipillä kiinni ja isompi kun alkuperäinen ppc:n tuuletin :)

 

Jon
Tiistaina, 8. heinäkuuta, 2003 - klo 11.47:   
Käyköhän erkkari? Pitäisi olla tietty lämpöä kestävää...

Lähteekö se vanha rupeli miten helposti? Mulla on siinä kaksi ruuvin tapaista jotka lähtee *ehkä* kannan alta vääntämällä mutta en ole uskaltanut :)

 

Ville
Tiistaina, 8. heinäkuuta, 2003 - klo 15.22:   
Jos vaan kestää lämpöä, ei se teippi mulla kyllä pahemmin lämpene, kehitän jossain vaiheessa paremman ratkaisun. Mulla ei alunperinkään ollu tuuletinta tossa ppc:ssä joten irrotuksesta en tiiä.

 

Piru
Tiistaina, 8. heinäkuuta, 2003 - klo 20.36:   
Jon: Siinä tuulettimessa o semmoset tapit jotka menee läpi toisen tapin sisältä. Eli se levityksen puristaa pihdeillä vähän kasaan toiselta puolen ja sitte varovasti siitä kannan alta vääntää niin se sisempi tappi lähtee. Sitte vaan ne toiset tapit irti ni avot.

Toivottavasti muistin oikein. :)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: