CDTV ja back2roots

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 06/2003 » CDTV ja back2roots « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

jansa
Maanantaina, 9. kesäkuuta, 2003 - klo 12.35:   
Tulipa sitten toteutettua yksi lapsuudenunelmista ja hankittua CDTV. Konetta oli käytetty pelkästään CD-soittimena eikä mukana siten tullut yhtään ohjelma CD:tä. Back2rootsissa näkyisi kuitenkin olevan koneelle ohjelmia (http://www.back2roots.org/News/Find/?find=cdtv). Ongelmana on vain se, että miksei noita saa downloadattua tuolta? Onko noiden kopioiminen mahdollista vain tiettynä vuorokauden aikana vai tulevatko ne joskus myöhemmin imutettavaksi vai mikä on meininki?

 

Tero
Maanantaina, 9. kesäkuuta, 2003 - klo 13.50:   
Voi olla, että se serveri vaan lagaa. Se Back2Roots:n serveri on välillä aika tukossa.

 

jansa
Maanantaina, 9. kesäkuuta, 2003 - klo 13.57:   
En usko, että se on serveristä kiinni. Noissa CDTV:n ohjelmien kohdallahan on getit-sarakkeessa pelkkä viiva, kun taas muuten imutettavissa on tuollainen zippi-ikoni.

 

Jani Kuituniemi
Maanantaina, 9. kesäkuuta, 2003 - klo 14.50:   
Eikös CDTV ole aikalailla A500?, luulisi A500:n pelien toimivan siinä ihan ok vai tarkoitatko jotain ihan CDTV:n CD-versioita peleistä? Mistäs tommosia CDTV:tä saa ja paljonko piti köyhtyä? :)

 

jansa
Maanantaina, 9. kesäkuuta, 2003 - klo 15.14:   
Joo, kyllähän toi kone on periaatteessa ihan sama kuin vanha kunnon A500. A500:n pelit toimivat oikein loistavasti. Olisi kuitenkin kiva kokeilla noita erityisesti CDTV:lle tehtyjä ohjelmia.

Omani ostin huutokaupasta ja 70 euroa maksoi. Samalla sai lyötyä kaksi kärpästä yhdellä iskulla eli "uuden" cd-soittimen sekä pääsee taas pelaamaan vanhoja Amigan pelejä, joita on kaappi pullollaan :)

 

jansa
Maanantaina, 9. kesäkuuta, 2003 - klo 15.17:   
Tossa on (http://www.cdtv.org.uk) aika asiallinen cdtv-sivusto, jos kiinnostaa lukea koneesta enemmän.

 

miksuh
Maanantaina, 9. kesäkuuta, 2003 - klo 15.53:   
Mulla on yksi CDTV multimediaromppu :) En tiedä kyl raaskinko luopua siitä :)

 

jansa
Maanantaina, 9. kesäkuuta, 2003 - klo 16.01:   
Mikäs romppu tuo on :)

Erityisesti kiinnostaisi saada tuo demo-cd, jollainen kuuluisi tulla laitteen mukana. Kyseisen yksilön demo-cd oli joutunut auton yliajamaksi :(

 

Ibe U
Tiistaina, 10. kesäkuuta, 2003 - klo 14.59:   
CDTV:stä saa a500:sen kun rakentaa emolle yksinkertaisen kytkimen, ohjelmien toimivuus paranee huomattavasti.

Mulla oli CDTV aikanaa tyhmä olin kuin myin sen pois.

 

jansa
Tiistaina, 10. kesäkuuta, 2003 - klo 16.19:   
Mitäs tuo kytkin oikein tekee? Muutamia vanhoja korppupelejä tolla olen kokeillut (Xenon II, Paperboy, New Zealand Story, Outrun jne...) ja hyvin ovat toimineet.

Tietääkö/muistaako kukaan, mitä cd/tv nappulan olisi tarkoitus tehdä. Sitä painaessa syttyy etupaneeliin merkkivalo, muttei tunnu mitään tapahtuvan.

 

Ibe U
Keskiviikkona, 11. kesäkuuta, 2003 - klo 8.18:   
Se kytkee sen CDTV:n oman rommin pois päältä jolloin käytetään vain tavallista 1.3 rommia.

 

jansa
Perjantaina, 13. kesäkuuta, 2003 - klo 11.41:   
Jep, elikkä vaihdoin muutaman meilin back2rootsin tyyppien kanssa ja voin vastata itse itselleni, miksei noita pysty imuttamaan. Eli tuo ohjelmalista on tarkoitettu Amigasta kiinnostuneille käyttäjille ja keräilijöille informaatioksi eikä heillä ole tällä hetkellä oikeuksia pistää noita ohjelmia jakoon. Jos he saavat oikeudet, niin nuo ohjelmat tulevat ennen pitkään ladattavaksi.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: