Art Effect 4

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 05/2003 » Art Effect 4 « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

AOS
Keskiviikkona, 21. toukokuuta, 2003 - klo 11.07:   
Onko AE 4 olemassa englannin kielistä ohjekirjaa? Ja jos on niin mistä sitä vois kysellä?

Taannoin kun omani ostin Haage&Partnerilta sain mukana saksan kielisen kirjasen. Kieltä osaamattomana se ei mua paljon auta. Toki mukana tulleesta workshopista on ollut jotain hyötyä.

Jos myös netissä on joku sivu, jolla olis ohjeita ohjelman käyttöön niin niistäkin vois kertoa.

 

deeq/RNO
Keskiviikkona, 21. toukokuuta, 2003 - klo 13.08:   
Muistaakseni AE 2:n manuaali löytyy h&p:n sivuilta, mutta voi olla "hieman" vanhentunut..

Netistä löytyy myös workshop (ilmeisesti sama mikä ohjelman mukana tullut?)
http://www.haage-partner.com/arteffect/workshop/html/workshop_e.htm

Itse suomentelin tuota Art Effect:iä aikoinaan, mutta kun lähetin localet H&P:lle, ei sieltä kuulunutkaan enää mitään.. mutta loistava softa tuo Art Effect 4. Nopeasti tuon oppii kokeilemalla ja säätelemällä :)

 

AOS
Keskiviikkona, 21. toukokuuta, 2003 - klo 15.08:   
Workshop on sama mikä tuli ohjelman mukana. Se on kyllä ihan hyvä, mutta siihen vois joku ohjelmaan enemmän tutustunut tehtä vaikka jatkoa. SAKUunkin vois tehdä juttua (ohjeita) Amigan kuvankäsittelyohjelmien käytöstä.

deeq: Mua ainakin kiinnostaa jos sulla on vielä käännökset tallella. H&P:tä ei juuri ohjelman päivittäminen enää taida kiinnostaa, mikä on ikävää. :(

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: