Pagestream v4.0:n rekkaus?

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 05/2003 » Pagestream v4.0:n rekkaus? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Seppo
Torstaina, 8. toukokuuta, 2003 - klo 15.20:   
Onkos kukaan täällä rekisteröinyt onnistuneesti Pagestream 4.0:n Haage&Partnerin online- rekisteröintipalvelulla? Täyttelin tuossa toista viikkoa sitten planketit H&P:n sivuilla ja sain saman tien mailissa varmistuksen että rekisteröinti on mennyt käsittelyyn, mutta sen jälkeen en ole kuullut mitään...

 

Esa Haapaniemi
Torstaina, 8. toukokuuta, 2003 - klo 16.27:   
Minä rekisteröin PS4.1:n suoraan sen tekijätiimille ja sain VISAn hyväksymisen jälkeen käyttäjätunnuksen heidän sivulleen, mistä tuon voi ladata vapaasti. Hommassa ei mennyt päivää kauempaa. Toisaalta minulla oli jo 2.1 rekisteröity tuota ennen, ja minä maksoin vain päivityksestä...

 

Seppo
Perjantaina, 9. toukokuuta, 2003 - klo 10.37:   
Esa: Kiitos infosta. Laitoin H&P:lle mailia jossa kysyn mikä maksaa. Jos sieltä ei mitään edelleen kuulu, ottaisin mielelläni yhteyttä tekijätiimiin - olisiko sinulla webbi/email-osoitetta tiimille?

 

Joanna
Perjantaina, 9. toukokuuta, 2003 - klo 14.02:   
Käsittääkseni H&P on ilmoittanut poistuvansa kokonaan Amiga.kuvioista (markkinoista lienee turha puhuakaan).. Eli kannattanee ottaa ytheyttä tekijään suoraan.

 

miksuh
Perjantaina, 9. toukokuuta, 2003 - klo 14.40:   
No ei ihme jos poistuvat, sen verta paljon H&P:tä on haukuttu, sekä ihan syystä että täysin syyttäkin.

 

jPV
Perjantaina, 9. toukokuuta, 2003 - klo 15.58:   
Siinäkö ajettiin sitten viimeinen isompi softafirma pois amiga-markkinoilta... anteeksi, kuvioista. Eli nyt on sitten vaan jotain yhden tuotteen hyötysoftatehtailijoita, joiden tuotteet ovat useimmiten jotain kotipolttoisia cdr:iä jne :)

 

Seppo
Perjantaina, 9. toukokuuta, 2003 - klo 17.16:   
Joanna: Muistatko missä he ilmoittivat tuon? Meinaan olen itsekin tuosta H&P:n ilmoituksesta kuullut, mutten ole missään nähnyt itse ilmoitusta.

Ikävää ompi jos heilläkin pistetään Amigan suhteen lappu luukulle, miten lienee käynee heidän kauttaan myydyille tuotteille?

 

Seppo
Perjantaina, 9. toukokuuta, 2003 - klo 17.18:   
Esa: Löysin jo itsekin ne Grasshopper LLC:n sivut, odotan vielä pari päivää H&P:n reagointia ja siirryn sitten tekijätiimin asiakkaaksi...

 

JPQ
Perjantaina, 9. toukokuuta, 2003 - klo 17.38:   
Nyt pitää piitää kiirettä sitten varmaan ArtEffectin kanssa ja StormC:een. Vaikka ensimäistä tuskin tarviin mihinkään kun on ImageFX harkinta listalla.
Seppo: sanon nyt rumasti (viittamaatta kehenkään tai mihinkään firmaan) ei ainakaan kukaan vedä välistä.

 

miksuh
Perjantaina, 9. toukokuuta, 2003 - klo 18.50:   
JPQ: ArtEffect on oikein kiva softa sekin.

 

Seppo
Perjantaina, 9. toukokuuta, 2003 - klo 23.11:   
Update: Haage&Partnerilta oli tullut päivän aikana maili kotilootaan että lomien vuoksi homma on viivästynyt ja pitäisi olla selvä maanantaina.
JPQ: Taisi se sinun ruma sana auttaa :)

 

JPQ
Lauantaina, 10. toukokuuta, 2003 - klo 0.22:   
Seppo: niinpä taisi enkä viitannut tosiaankaan tuohon firmaan ei ole omia kokemuksia sivulta tulee miellyttävä vaikutelma mutta monen firman sivulta tulee kuten myös Microsoftin.
Miksuh: on joo mutta saako siihen itse tehtyä plugareita voisi sitten harkita jos voi. Kun ei Photogenicsiin voi tehdä itse niitä.:(

 

Seppo
Torstaina, 15. toukokuuta, 2003 - klo 23.25:   
Hm, olen unohtanut mainita että sain tiistaina mailissa rekisteröintivahvistuksen Haage&Partnerilta, eli loppu hyvin kaikki hyvin... :)

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: