Taajuuskorjain

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 05/2003 » Taajuuskorjain « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

R-tyyppi
Torstaina, 1. toukokuuta, 2003 - klo 20.36:   
Löytyykö ohjelmaa jolla voi mikrofonin kautta tulevaa ääntä käsittelemään reaaliaikaisesti? Tallennettua ääntähän voi jälkikäteen käsitellä vaikkapa Samplemanagerilla. Entä pystyykö AmigaAMP:lla kuuntelemaan reaaliaikaisesti mikrofoniääntä? Siinähän on taajuuskorjain.
Jos kyseinen toiminto olisi TaskiMixer:ssä niin se olisi loistavaa.

 

miksuh
Perjantaina, 2. toukokuuta, 2003 - klo 14.09:   
Mä en itse noita musasoftia ole hirveästi käyttänyt enkä tuota sun mainitsemaa temppuakaan ole tehnyt. mut sen tiedän, että AmigaAmp:n taajuuskorjainta voi käyttää vain sillon jos koneessa on PPC-turbo/prossu. Se tajuuskorjainikkuna kyllä aukeaa muillakin prossuilla varustetuissa amigaoissa, mutta sen namiskojen liikuttelu ei tee mitään jos ei ole PPC:tä.

 

miksuh
Perjantaina, 2. toukokuuta, 2003 - klo 14.11:   
Tai hmm mä en ole edes kokeillu uusimmilla AmigaAmp:lla säätää sitä, mut noin ainakin oli. Voin olla nykysien kohdalla väärässä.

 

jPV
Lauantaina, 3. toukokuuta, 2003 - klo 10.43:   
Kyllä sitä joitain vaihtoehtoja on, mutta itse ei ole tullu harrastettua kovin moista. Riippuu vähän millanen systeemikin on ja millä sitä ääntä samplaa. Aikoinaan a500:lla ja parallel-samplerilla pystyi tekeen jotain reaaliaikaisia efektejä... tuli leikittyä lisäämällä kaikua tv-ohjelmiin jne. Tais olla Audition4 tai Audiomaster4 ohjelmana. Äänikorttien kans sitten ainakin Delfinan mukana tulee DelFX-ohjelma, jolla voi tehdä kaikennäköistä reaaliaikaista juttua.

 

JPQ
Lauantaina, 3. toukokuuta, 2003 - klo 13.37:   
jPV: se oli/on audiomaster. Ja minusta "TurboSound" tai sinne päin 8bit samplerillekkin oli oma samplaus softa jossa myös effektejä.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: