Napalm ongelma

Saku-foorumi » Classic Amiga » Pelit » Viestit 2003 » Napalm ongelma « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Ibe U
Tiistaina, 22. huhtikuuta, 2003 - klo 14.42:   
Asentelin P96:sen uudelleen nyt en enää saa napalmissa kuvaa toimimaan.

Toimii siihen saakka kun päästään pelaamaan, kuva muuttuun sekasotkuksi / tärähtäneeksi ja välkkyy.

Värit eivät kuitenkaan ole sekaisin.

Osaisko joku kertoa ratkaisun, eli minullakin se on toiminut.

 

miksuh
Tiistaina, 22. huhtikuuta, 2003 - klo 17.33:   
Mullakin joskus oli tommosta samanlaisia ongelmaa. Se muistaakseni johtui jotenkin RTGMasterista, en kyllä tajua miten se noin sekosi. RTGMaster on ilmeisesti suht kökkö systeemi. Koetas asentaa se uusiksi ja varmista että RTGMasterin rtg-libraryista esim AGA-library ei ole jostain syystä asennettuna. Muistaakseni Napalmin kanssa tuli ongelmia jos oli turhia libraryja. Jotenkin noin räpläämällä itse sain ongelman korjattua. Muistaakseni mä säätelin silon näyttötiloja P96Modella, en muista oliko sillä jotain vaikutusta asiaan.

Jotenkin se ainakin mulla RTGMasterista johtu, ihan tarkkaa korjausohjetta en kyllä osaa antaa, kun en ole ihan 100% varma edes siitä miksi se ongelma tuli tai miksi se sitten katos :)

Mulla ruudulle tuli yhessä vaiheessa kaikkea sotkua. Sitte kerran graffat sekos niin et Napalmin screeni näky muuten oikein mut se oli "pois paikaltaan", eli ruudun ylempi puolisko oli näytön alareunassa ja alempi puolisko näytön yläreunassa.

Nykyään Napalmi pelittää hyvin voodoo3:n ja P96:n kanssa.

 

JPQ
Tiistaina, 22. huhtikuuta, 2003 - klo 20.23:   
Ja mullakin oli P96:senko vai oliko sittenkin CGX:än kanssa ongelmia 320x200 näyttö tilassa tuon Paybackin kanssa no ongelmani ratkesi sillä poistin valmis tilan ja loin uuden. jossain muussa näyttötilasa ei tullut pulmia kun kokeilin eli jotain hämärää. Nutta tämä mitä sanoin puhtaasti ulkomuistin varassa eli en tiedä auttaako Napalmin kanssa ja näyttökorttini on CV64/3D.