MiamiDx ongelma

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 04/2003 » MiamiDx ongelma « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

jzu
Sunnuntaina, 20. huhtikuuta, 2003 - klo 23.15:   
Elikkäs MiamiDx:n kanssa on ongelma :o
Kun painan MiamiDx:stä jotta Online niin ruutuun tulee vain "Searching IP addresses" ja häviää sitten noin 10 sekuntin päästä, tuloksena se ettei yhteyttä synny.
Satunnaisesti, noin puolentunnin yrittämisen jälkeen yhteys joskus syntyy, ja toimii kunnes reboottaan/sammutan Amigan.
Verkkokorttina on NE-2000 -yhteensopiva PCMCIA-kortti, Blizkickin kautta on ajettuna ColdResetCard ja DosResetCard -modulet, joten siitä ei pitäisi olla kiinni. MiamiDx:n versio on 1.0c
Internet-yhteytenä toimii Elisan ADSL, eli IP-osoite on ulospäin näkyvä julkinen IP, joka haetaan DHCP:llä verkkopäätteeltä.

 

itix
Maanantaina, 21. huhtikuuta, 2003 - klo 3.35:   
Mulla on aivan sama ongelma... Laita sen muodostamaan yhteyden niin monta kertaa että se onnistuu :) Mulla on tällä hetkellä asetukset säädetty niin että kaikenlainen verkkoliikenne saa MiamiDX:n muodostamaan automaattisesti nettiyhteyden. Eli jos se ei heti ekasta mene päälle niin viimeistään kun alkaa surffaamaan se yrittää uudelleen.

 

Hooligan/DCS
Tiistaina, 22. huhtikuuta, 2003 - klo 16.37:   
Mullapa toimii loistavasti samainen versio nän nän nää :)

 

miksuh
Tiistaina, 22. huhtikuuta, 2003 - klo 17.15:   
Hmm outo ongelma, kyllä mulla MiamiDX sai verkkokortin kanssa aina yhteyden heti ekalla yrityksellä, pois lukien tietty ne kerrat kun verkossa oli jotain särki :) Veikkaan et verkkokortissa, verkon dhcp-palvelimessa tai MiamiDX:n asetuksissa on jotain vikaa..

 

miksuh
Tiistaina, 22. huhtikuuta, 2003 - klo 17.17:   
Ainiin, jos en väärin muista, niin joissain tapauksissa jotain DNS tjsp prioriteettia kannatti säätää jos noita ongelmia on. miamiDX:stä siis.

 

Jani Kuituniemi
Tiistaina, 22. huhtikuuta, 2003 - klo 17.20:   
Myös täällä, MiamiDx + Ariadne kortti on toiminut aina moitteetta.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: