DR.T musasoftasta

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 04/2003 » DR.T musasoftasta « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Perjantaina, 18. huhtikuuta, 2003 - klo 2.42:   
Tuosta dr.t musa softasta joka en tarkemmin muista kyselisin minkähänlaiset ominaisuudet on siinä ?
Eli löytyykö controllerien piirtoa ? entäs mitä muuta "Modernia" onkohan siinä tahtinäyttö entäs eventti lista ?
Miten on muut featuret ? entäs onko bugeja jos on minkälaisia ?
PS. Jos on screenshotteja saapi mailata jopa skannatut kelpaa.
mulla on yksi kirjan kuva ja se ei anna kuvaa. Kirja on
Making The Most Of MIDI.

 

Rebb
Perjantaina, 18. huhtikuuta, 2003 - klo 3.07:   
Eh, jos omistat hyvän taskulaskimen ja kovat hermot niin kannattaa tutustua softaan. Näin ainakin Captain softaa joskus kuvaili.

Eli kannattaa unohtaa :)

 

JPQ
Perjantaina, 18. huhtikuuta, 2003 - klo 14.04:   
Rebb: ahaa voit olla oikeassa.
PS. Pahuskun tuossa B&P Freeware versiossa tyhmä bugi ja kaupallinen sekoilee nyky amigassa plus sen bugit päälle. Onko tässä pakko koodata itselleen sekvenseri ?

 

Rebb
Perjantaina, 18. huhtikuuta, 2003 - klo 14.11:   
Eikös aminetissa ollut joku uusi sequ projekti?
Blitzillä koodattu, johon tuli sorsat mukana.
Nimeä en nyt muista, mutta eiköhän se sieltä löydy.

 

JPQ
Perjantaina, 18. huhtikuuta, 2003 - klo 17.40:   
Rebb: tiedän mutta mitä olen tutkinut se on aivan hirveä. Ja sitä paitsi BB2 koodia aargh... mutta siitä voinee silti saada oppia. Ja tuo sekvenseri ei sisällä sitä miksi olen halukas Octamed Sound Studiosta eroon.

 

jPV
Lauantaina, 19. huhtikuuta, 2003 - klo 14.12:   
JPQ: Kannattaisko pistää bugiraporttia sille B&P:n nykyiselle kehittäjälle? Siitähän tulee muutenkin aina silloin tällöin uusia versioita...

 

JPQ
Lauantaina, 19. huhtikuuta, 2003 - klo 15.39:   
jPV: pistetty on (jo ennen tämän ketjun aloitusta) ja tyyppi ei ole vikaa saanut toistettua viime tiedon mukaan. Eikä kukaan muukaan ole kyseistä viasta dokumentoinut.
Kaikki: Voisinkin pyytää jos joku viitsii eräillä pätkillä testata soiko ne oikein niiden amigassa. ja toiseksi vanha nyky koneessani ainakin sekoileva kaupallinen versio ei sisällä kyseistä bugia.

 

Hooligan/DCS
Lauantaina, 19. huhtikuuta, 2003 - klo 16.38:   
B&P päivitys: http://www.alfred-j-faust.de/download.html#BPNew

 

JPQ
Lauantaina, 19. huhtikuuta, 2003 - klo 18.48:   
Hooligan: mulla just toi versio (eli 1.20) ja se bugaa kuten myös 1.19 ja tuo vanha alkup. kaupallinen ei bugaa tässä asiassa mutta muuten kylläkin todella pahasti.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: