Trackerit

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 04/2003 » Trackerit « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Jap
Torstaina, 10. huhtikuuta, 2003 - klo 12.28:   
Mikä on paras trackeri, jos haluaa tehdä modeja grafiikka- ja äänikortilla varustetulla Amigalla?

 

Jon
Torstaina, 10. huhtikuuta, 2003 - klo 12.32:   
OctaMED Soundstudio on minulla ollut toimivin, mutta se ei tue AHIa, toisin kuin DigiBooster Pro (joka ei toimi täällä).

 

Jap
Torstaina, 10. huhtikuuta, 2003 - klo 13.27:   
Kokeilenpa DigiBoosterin demoversiota.

 

JPQ
Torstaina, 10. huhtikuuta, 2003 - klo 14.43:   
Jon: mikä on prossu ynnä muut tiedot.
Jap: mikä on äänikorttisi jos vaikka SoundStudio tukisi sitä ?

 

Jon
Torstaina, 10. huhtikuuta, 2003 - klo 21.30:   
Noh, se on se 040...ainoat mitkä soi, on 4-kanavaiset tracker-biisit. Jos klikkaan 16-bit nappia tai yritän ladata jotain monikanavaisia niin heti jämähtää. Ei kaadu mutta käyttöliittymä ei enää vastaa mihinkään. WB:tä voi käyttää.

 

JPQ
Torstaina, 10. huhtikuuta, 2003 - klo 22.06:   
Jon: onko sinulla ahi kunnolla asennettuna? mulla oli joskus sen asentamisen kanssa pulmia siis AHIn asentamisen.
PS. Ei minulla ainakaan ole täys versiota DBProosta eli en voi oikein itse tutkia.

 

Jon
Torstaina, 10. huhtikuuta, 2003 - klo 23.16:   
Kyllä mulla AHI pelittää kaiken muun kanssa. Olen kyllä kuullut tarinoita siitä miten kokonaan assemblyllä koodattu DBPro vilisee bugeja...

 

Jon
Torstaina, 10. huhtikuuta, 2003 - klo 23.17:   
Ps. kyllä sitä demo-versiollakin voi kokeilla. Vain Save-puuttuu, muistaakseni.

 

JPQ
Perjantaina, 11. huhtikuuta, 2003 - klo 0.12:   
Jon: ainakin viimeksi oli kun kokeilin jähmeä ja haenkin demo version kohta. Ja tosiaan Save oli ainoa mitä oli karsittu ja ainakin mulla viimeksi ei ollut pulmia.

 

Jon
Perjantaina, 11. huhtikuuta, 2003 - klo 10.37:   
Säädä jollakin systeeminhallintaohjelmalla DBPro:n prioriteetteja tai käytä Executivea. Siinä on joku "bugi" joka esiintyy ainakin grafiikkakortteja käytettäessä...

 

Jap
Perjantaina, 11. huhtikuuta, 2003 - klo 12.16:   
JPQ: Mulla on DelfinaLite.

 

JPQ
Perjantaina, 11. huhtikuuta, 2003 - klo 13.15:   
Jap: ei ainakaan mulla toimi SoundStudiossa ja kokeilin joskus Delfina Asentoa. Muutenkin korttini pykii kait vieläkin samplauksessa noh onneksi on Sunrize AD516 jota Octamed Sound Studio ei tue mutta modujen teostahan olen periaateessa itse luopunut.

 

miksuh
Perjantaina, 11. huhtikuuta, 2003 - klo 18.37:   
Mulla on Digibooster pro toiminu suht hyvin, hiukkasen siinä kyl on bukeja. Esim kippaa joitakin monikanvaisia biisejä soitettaessa.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: