Vieroitusoireita?

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 03/2003 » Vieroitusoireita? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

tnt
Lauantaina, 22. maaliskuuta, 2003 - klo 22.06:   
Mitä tehdä, kun oma a1200 on työmaalla 15km päässä saamassa uutta pukua? yrittänyt olen korvata puutetta puuceella, muttei tuu mittää. Kulta saa upiuuden happoteräspuvun ihan itse tehtynä lämmöllä ja rakkaudella, mutta tällähetkellä kylmässä verstashallissa ilman pöksyjä... yhyy...

 

JPQ
Lauantaina, 22. maaliskuuta, 2003 - klo 23.22:   
No yksi vinkkini on Mame ja sopivat pelit auttaa ehkä jonkin verran. Mutta varmaan tuntuu pahalta...

 

Thoriel
Sunnuntaina, 23. maaliskuuta, 2003 - klo 0.50:   
Eihän nyt Mamella - 70-80-lukujen kolikkopeleillä - Amigan puutetta korvata. Jos puuceessä on sopivasti potkua, niin siihen uusin UAE pyörimään ja vaikkapa joku klassikkopeli Back2Rootsista rullaamaan - jo helpottuu olo. Puhun nimittäin yli kahden vuoden kokemuksella. :)

 

JPQ
Sunnuntaina, 23. maaliskuuta, 2003 - klo 2.05:   
Thoriel: makunsa kullakin ja ainakin MAME pelit on paremmin tehty amigan pelit. Ja minä miettisin jotain hommaa jossa ei tietokonetta tarvita jos olisi jostain syystä amigan käyttökatko tai sitten tosiaan MAMEa tai hätätilassa UAEtakin.
PS: Thoriel UAE tahmaa liikaa jossain peleissä. Ja vaatii näet käytttis romin kait jota ei välttämättä ole jopa tyypillä PC:llä.

 

Täh
Sunnuntaina, 23. maaliskuuta, 2003 - klo 3.06:   
JPQ: Oletkos koskaan harkinnut pilkkujen käyttämistä viesteissäsi? Helpottaisi meinaan todella paljon niiden tulkkaamista. Suomen kielessä kun noin yleisesti lauseet eritellään toisistaan pilkuilla.

 

Jani Kuituniemi
Sunnuntaina, 23. maaliskuuta, 2003 - klo 11.51:   
WinUAE (0.8.22) toimii täällä ihan ok XP 2000+:lla suurimmassa osassa pelejä, mutta on pelejä, joissa kone takkuaa aivan suunnattomasti (Turrican II, SlamTilt jne) .. lienee nopeat bitplanejen scrollaukset eivät edes näillä tehoilla yksinkertaisesti toimi :I

 

Thematic
Sunnuntaina, 23. maaliskuuta, 2003 - klo 12.41:   
Blitteri käpistelee yhtä bittiä, mutta UAE-vehje joutuu käsittelemään 24, tai kenties 15, bittiä. Varmaan ottaa koville.

 

JPQ
Sunnuntaina, 23. maaliskuuta, 2003 - klo 13.39:   
Täh: no olen kyllä harkinnut mutta käyttö taidot on mitä on. no tuossa sinulle ,,,, - pilkkuja väliin.;)
Thematic: ja kaiken lisäksi emuloidin koodin neuvoin ja emuloimaan paletti pohjaista tilaa 15bittisessä tilassa.
PS. Tähille vielä sitä että ymmärrän kyllä yskän sen hoito on vain vaikeaa...

 

Markus
Sunnuntaina, 23. maaliskuuta, 2003 - klo 20.45:   
Sain tänään vihdoin aikaiseksi napata Amigasta Kickstart ROM-imagen ja nyt on WinUAE päällä. Onko siis Back2Rootsissa tuota Turricania? Kun peliä etsii nimellä, niin jotain löytyy, mutta "GetIt"-kohdassa on pelkkä viiva.

 

Markus
Sunnuntaina, 23. maaliskuuta, 2003 - klo 21.05:   
Löysin tuon Turricanin jo muualta, mutta kysymys olkoon voimassa. Vähän rätisivät tässä äänet aluksi, mutta nyt Huelsbeckin musiikki soi! :) Hmmm, yllättävän hyvin pyörii tässä 800MHz:n PC:ssäni! Hankala vain tuo joystickin korvaava näppissetti A fire-nappulan osalta. Kuitenkin kun olen C64-emuilla tottunut tuohon numeronäppis-joystickiin...

Lisäksi, muistelisin, että olisin joskus aiemmin laitellut nuo Turricanin adf:t korpuille pelatakseni A4000:llani peliä, mutta minulle jäi muistikuva, että adf:istä olisi tullut vain tyhjää floppyille! Hmmm...

 

tnt
Maanantaina, 24. maaliskuuta, 2003 - klo 5.04:   
Tuli kotiin, ja yö vietetty mukavan puuhastelun parissa. Taitaa muuten olla Suomen ainoa haponkestävä amiga :-]

 

JPQ
Maanantaina, 24. maaliskuuta, 2003 - klo 16.16:   
tnt: Acidiakos (siis sitä musatyyliä tarkoitan) sinä sillä teet ? vai onko sinulla kotona tnt varasto/virasto ?

 

tnt
Maanantaina, 24. maaliskuuta, 2003 - klo 17.26:   
Nietbonimai. Työjuhta on se. Ja nimimerkki lyhenne kaikista kolmesta nimestäni, kuinka omaperäistä... Ja se tosiaankin on haponkestävää terästä (AISI 316L). Tuli nätimpi kuin uskalsin toivoa. Kyljistä voi katsella vaikka omaa kuvaansa (kiillotettua levyä). Infinitiv torni joutui luovuttamaan muovisen etupaneelinsa, muuten kaikki 316:ta

 

alumiinivanne
Maanantaina, 24. maaliskuuta, 2003 - klo 20.11:   
tnt: Et sattumalta ole missään kemianteollisuudessa töissä?

 

tnt
Tiistaina, 25. maaliskuuta, 2003 - klo 6.10:   
No eh kun metallihommissa.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: