Synien käyttispäivitykset Amigalla...

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 03/2003 » Synien käyttispäivitykset Amigalla « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Maanantaina, 17. maaliskuuta, 2003 - klo 20.48:   
Olen huomannut että monien syntikoiden käyttis päivitykset .mid-tiedostoina milläs ne saisi syntikalle heitettyä kun esim. octamed sound studio karsii kaiken. Enkä tiedä miten Bars&Pipesin Midi plugari selviää kun data kun latasin sellaisen vaikutttaa pelkältä neljän numeron sarjalta joka toistuu. Siis sysex osuus fileestä. Ja tosin tämä ennakko huoli eli eräitä päivityksiä en voi ilman synaa testata. Tai sitten työkalu joka muuttaa .mid päivitykset .syx muotoon. Toivotaan ettei tartte hankkia turhaan konetta...

 

deeq/RNO
Tiistaina, 18. maaliskuuta, 2003 - klo 15.09:   
Aminetistä löytynee MidiPlay jolla pitäisi onnistua. (Kunhan vaan muistaa ottaa menuista "Filter/Sysex" raksin pois)

Soundstudiossa on myös oma sysex editori (menu: Display/Midi message editor) jolla olen onnistunut lähettämään/vastaanottamaan asetuksia ja soundibankkeja yms.

 

JPQ
Tiistaina, 18. maaliskuuta, 2003 - klo 15.39:   
deeq: joo jos ne on sysex muostoisia onnistuu tiedän mutta kun nämä niitä standardeja miditiedostoja jossa data mukana eli siinäpä on pulman nimi. Mutta haenpa tuon midiplayn tuolta netistä...

 

rt
Tiistaina, 25. maaliskuuta, 2003 - klo 12.40:   
Joo, käsittääkseni noita midi-soittoohjelmia, jotka tukevat sysexin lähettämistä, on miljoonia. Tai ainakin pari. Ei tarvinne erikseen mainita, että Aminetistä saat kotiin.

rt

 

JPQ
Tiistaina, 25. maaliskuuta, 2003 - klo 14.24:   
rt: ja tuon midiplayn latasinkin ainoastaan olikin pulmana mitkä selviää sysexiä. Ja minä yritin penkoa aminettia enkä tumpelona itse sopivaa keksinyt.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: