Commodore torni

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 03/2003 » Commodore torni « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Tx3
Keskiviikkona, 26. helmikuuta, 2003 - klo 19.03:   
Oliskohan kellään mitään infoa tornista, jonka etuosassa lukee Commodore. Tornin alaosassa taisi olla tod. näkyvät ilman otto aukot.

 

Tx3
Torstaina, 27. helmikuuta, 2003 - klo 22.06:   
Onko kellään mitään tietoa torneista joissa on Commodore teksti? :)
Valmistajaa esim.?

 

Hooligan/DCS
Torstaina, 27. helmikuuta, 2003 - klo 23.55:   
:) *myhäilee*

 

Ibe U
Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 10.24:   
Verkkokauppa.com myi jossain vaiheessa Commadore ATX torneja.

Oikeudet Commodore nimeen omistaa www.tulip.com, ovat ilmeisesti lopettaneet Commodore krääsän valmistuksen.

 

Tx3
Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 14.54:   
Tuo tieto auttoi, kiitos. :)

 

miksuh
Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 16.20:   
Uh, mä en edes halua et missään mun Amigassa lukee Commodore :) Semmosella epämääräsellä puljulla on porttikielto :)

 

Hooligan/DCS
Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 17.11:   
miksuh no haluatko sitten koteloosi epämääräisen puljun logon nimeltä Amiga ? :)

 

JPQ
Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 17.28:   
Hooligan: En tiedä mutta minä en ainakaan halua torniini mitään nimeä.
PS. Mikä DCS ,ECS:ssän tiedän...

 

Thoriel
Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 17.37:   
JPQ: Sieltähän sen selityksen sähköpostiosoitteesta löytää. Dual Crew - Shining.

 

miksuh
Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 17.47:   
Hooligan: No eihän Amiga tarkota pelkästään AmigaInc:a :) Mun muistakseni se on tän meidän konemerkin nimikin ihan :) Eli kyl joo ottasin ennemmin Amiga nimen siihen :)

 

miksuh
Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 17.50:   
Tosin kaikki eniten mä haluisin sen "Powered by Amiga" logon siihen :) Nykysessä Infinitivissä ja näppiksessä on kohokuviona se ja musta se on iha siisti :) On mulla noita vielä jokunen tarroinakin eli voi joskus pistää sellasen uuteenkin torniin :)

 

miksuh
Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 17.58:   
Kyl se pitää Amiga-logo pistää näkyviin sittenkin vaikka jossai vaiheessa Pegasoksen olis varaa ostaa. Kyl se mulle on yhtälailla Amiga, on sit pöydän alla surisemassa Pegasos tai AmigaOne :)

 

Hooligan/DCS
Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 18.41:   
JPQ:
OCS, ECS, AGA, CGX, P96, DCS

Miksuh:
Nooooooh... oli pientä sarkasmia mukana.. se tuttu ja turvallinen on minunkin tornissani. Ja seinilläkin 3-4 Amiga julistetta :)

 

JPQ
Maanantaina, 3. maaliskuuta, 2003 - klo 21.34:   
Hooligan: mikäs tuo vitsi oli? Ja powered by amiga löytyy ja yksi repaleinen juliste. Ryttäisin sitä hieman en näet itse saanut julistetta kunnolla rulalle sakussa kun sain sen.(Olen joskus kömpelö)
vai onko DCS=Direct Cosmic Soundsystem hehehehe..

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: