Zorro-väylän nopeus

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 02/2003 » Zorro-väylän nopeus « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Torstaina, 13. helmikuuta, 2003 - klo 21.27:   
KimmoK: Tusta tulikin mieleen PCI väylällehän mietitty seuraajaa minä ehdotan Zorro3:sta. Ja otetaan siitä kaikki irti silloinhan se kait olisis nopeampi foruumilta jäi kerran tälläinen käsitys.

 

Jon
Torstaina, 13. helmikuuta, 2003 - klo 21.50:   
Dave Haynie on itse sieltä että PCI-väylä on ylivertainen Zorroon.

 

JPQ
Torstaina, 13. helmikuuta, 2003 - klo 22.56:   
Jon: Jaa minä en puhunut nyky tilasta vaan siitä kun kaikki otetaan irti. Oli muuten lauseesi kömpelöä kieltä minusta.

 

Jon
Torstaina, 13. helmikuuta, 2003 - klo 23.13:   
Jep, niin oli. Ei saisi kirjoittaa väsyneenä. Piti sanoa että "sitä mieltä" eli vissiin sitten "sieltä" :)

 

Jani Kuituniemi
Perjantaina, 14. helmikuuta, 2003 - klo 2.17:   
Zorro3 on speksien mukaisena useamman kerran nopeampi kuin PCI. PCI väylähän on maksimissaan 132MB/s kun taas Zorro3:lla päästään lähes 400MB/s nopeuksiin. Kuitenkin pitää muistaa, että tuo nopeus toimii vain kortilta kortille Zorro3 väylän sisällä, ei Zorro3 väylän ja lopun tietokoneen välillä. Nykytilassaan taitaa Zorro3:n nopeus olla noin kymmenesosa tuosta johtuen siitä, että Buster piiriä tehtäessä keskityttiin lähinnä siihen, että saataisiin koko homma edes pelaamaan ilman suurempia bugeja kuin siihen, että specsit saavutettaisiin.

 

miksuh
Perjantaina, 14. helmikuuta, 2003 - klo 19.17:   
Taitais Busteri mennä aika rankasti uusiksi ennenku ZIII:sta saataisiin edes PCI:n vauhti.

 

JPQ
Perjantaina, 14. helmikuuta, 2003 - klo 19.59:   
miksuh: samapa se tämän ideani kannalta on. Kyllähän PCI väyläkin toteutus amigassa vaatii omaa rautaansa.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: