Kirjoittaja |
Viesti |
JPQ
| Torstaina, 13. helmikuuta, 2003 - klo 21.27: | | KimmoK: Tusta tulikin mieleen PCI väylällehän mietitty seuraajaa minä ehdotan Zorro3:sta. Ja otetaan siitä kaikki irti silloinhan se kait olisis nopeampi foruumilta jäi kerran tälläinen käsitys.
|
Jon
| Torstaina, 13. helmikuuta, 2003 - klo 21.50: | | Dave Haynie on itse sieltä että PCI-väylä on ylivertainen Zorroon.
|
JPQ
| Torstaina, 13. helmikuuta, 2003 - klo 22.56: | | Jon: Jaa minä en puhunut nyky tilasta vaan siitä kun kaikki otetaan irti. Oli muuten lauseesi kömpelöä kieltä minusta.
|
Jon
| Torstaina, 13. helmikuuta, 2003 - klo 23.13: | | Jep, niin oli. Ei saisi kirjoittaa väsyneenä. Piti sanoa että "sitä mieltä" eli vissiin sitten "sieltä"
|
Jani Kuituniemi
| Perjantaina, 14. helmikuuta, 2003 - klo 2.17: | | Zorro3 on speksien mukaisena useamman kerran nopeampi kuin PCI. PCI väylähän on maksimissaan 132MB/s kun taas Zorro3:lla päästään lähes 400MB/s nopeuksiin. Kuitenkin pitää muistaa, että tuo nopeus toimii vain kortilta kortille Zorro3 väylän sisällä, ei Zorro3 väylän ja lopun tietokoneen välillä. Nykytilassaan taitaa Zorro3:n nopeus olla noin kymmenesosa tuosta johtuen siitä, että Buster piiriä tehtäessä keskityttiin lähinnä siihen, että saataisiin koko homma edes pelaamaan ilman suurempia bugeja kuin siihen, että specsit saavutettaisiin.
|
miksuh
| Perjantaina, 14. helmikuuta, 2003 - klo 19.17: | | Taitais Busteri mennä aika rankasti uusiksi ennenku ZIII:sta saataisiin edes PCI:n vauhti.
|
JPQ
| Perjantaina, 14. helmikuuta, 2003 - klo 19.59: | | miksuh: samapa se tämän ideani kannalta on. Kyllähän PCI väyläkin toteutus amigassa vaatii omaa rautaansa.
|
|