1084 monitorin liitännät

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 03/2003 » 1084 monitorin liitännät « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

1084-P
Perjantaina, 7. helmikuuta, 2003 - klo 10.20:   
Ostin vanhan 1084 monitorin. Huomasin että siinä ei ole takana scart-liitäntää, sen tilalla on vain aukko.

Onko tästä monitorista olemassa mallia jossa ei kuulukaan olla scart-liitäntää, vai onko tuon joku ottanut siitä pois, jostain syystä?

 

Jani Kuituniemi
Perjantaina, 7. helmikuuta, 2003 - klo 10.41:   
En muista että siinä 1084:ssa joka minulla oli, olisi ollut sitä myöskään.

 

t
Perjantaina, 7. helmikuuta, 2003 - klo 10.52:   
Aivan oikein. Molempia malleja on olemassa. Minulla oli joskus 1084s (stereo), jossa oli scart. Nykyisessä 1084 (ilman s:ää, mono) motussani ei ole scarttia, vaan tuo aukko. Olisiko ainoastaan stereomallien varuste?

 

jari
Perjantaina, 7. helmikuuta, 2003 - klo 11.53:   
Mielestäni mun monitori on mono, siinä on
kuitenkin s-liitin. tai sit se on stereo yhdellä
kaiuttimella :) oon kylläkin koululla ja
monitorin mallinumero on just sillä harmaalla
alueella mitä ei just nyt muista, mut ei kai
niitä vaihtoehtoja monia oo.

 

Fabio
Perjantaina, 7. helmikuuta, 2003 - klo 12.54:   
Mulla on Kyseisen monitorin mono malli ja siinä on scart, mutta se on 80 luvun loppu puolelta ja nykyään rikki. Ilmeisesti joistakin malleista scart puuttuu, ne on ehkä tarkoitettu vain c64 ja c128:n kanssa käytettäviksi.

 

1084-P
Perjantaina, 7. helmikuuta, 2003 - klo 13.51:   
Kyllä se on kuulemma ollut käytössä A500:n kanssa.... mietin vaan millaisen johdon siihen hommaan, ja mistä... :)

 

Jani Kuituniemi
Perjantaina, 7. helmikuuta, 2003 - klo 14.47:   
Ainakin C= lehdessä on ollut aikoinaan ohjeet moisen piuhan tekemiseen. Lisäksi mulla on ylimääräisenä kappale tai pari. Voin parilla eurolla luopua jos tarvitset.

 

1084-P
Perjantaina, 7. helmikuuta, 2003 - klo 14.52:   
Kiitos.

Odotan ensin vastausta myyjältä, kyselin jospa hänellä olisi johto vielä tallessa, palaan asiaan jos ei ole... :)

 

Flux
Perjantaina, 7. helmikuuta, 2003 - klo 20.58:   
Kaikissa 1084:sissa on teknisesti samat liitännät. Uusissa scart (analog rgb, komposiitti ja ääni) on korvattu DIN-liittimellä (analog rgb). TTL-rgb on kaikissa DIN-liitin. Samoin komposiitti, svideo ja ääni on RCA:lla kaikissa.

1083:ssa liitäntöjä on karsittu.

 

Flux
Perjantaina, 7. helmikuuta, 2003 - klo 21.00:   
Ainiin. Ihan uusissa DIN-liittimet ovat korvattu yhdelle D9-liittimellä, joka syö analog/ttl-rgb.

 

Teppo
Keskiviikkona, 12. helmikuuta, 2003 - klo 20.08:   
Omassa 1084S-P putkessani on pyöreät TTL/Lin. RGB liittimet takana, sekä CVBS-liittimet..

Lisäsin siihen itse paikallisesta elektroniikkaliikkeestä ostamani runko-SCART liittimen, kun sille on piirilevyllä valmiiksi paikka valmiina, aukasin sille varatun kolon takaseinässä ja hyvin pelittää.. saapahan valmiuksia useammalle laitteelle liittimien suhteen...

 

JPQ
Keskiviikkona, 12. helmikuuta, 2003 - klo 20.46:   
Teppo: maksoi siis vain liittimen verran ymmärsinkö oikein ?

 

teppo
Keskiviikkona, 12. maaliskuuta, 2003 - klo 3.22:   
JPQ: Jehna, eli kustannukset ei paljoa päätä huimanneet tuon laajennuksen tekemisessä..

 

JPQ
Keskiviikkona, 12. maaliskuuta, 2003 - klo 13.30:   
Teppo: no ei tosiaankaan vaikka itse en tuota tarvitse.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: