Tarvitseekos kukaan SIMMejä?

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 02/2003 » Tarvitseekos kukaan SIMMejä? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Tiistaina, 4. helmikuuta, 2003 - klo 1.27:   
Mulla olisi ehkä myydä kaksi 32mb ja 64mb ?
PS. Anteeksi että pistin tämän tänne enkä myynti puolelle suoraan mutta kartoitan että onko huutonetti ainoa mahdollinen kohde niille. Hintoja en ole vielä tarkkaan miettynyt paitsi tein eräälle tyypille niistä jo tarjouksen odotan siihenkin vastausta.

 

Esa Haapaniemi
Tiistaina, 4. helmikuuta, 2003 - klo 8.26:   
Nih noh... Minä ostin jo 64 M lisää, mutta voisin kyllä vaihtaa tuon turpossa toisena olevan 16 M myös 64 Mksi. Minkälaista hintaa sinä noista olet ajatellut? Minä voisin ottaa molemmatkin, jos hinta vain on sopiva.

 

JPQ
Tiistaina, 4. helmikuuta, 2003 - klo 10.48:   
Siis minulla on kaksi 32megaista ja yksi 64megainen. Ja 32mbisia olen itse amigassani käyttänyt.

 

miksuh
Tiistaina, 4. helmikuuta, 2003 - klo 12.03:   
Mikset sitä 64MB palikkaa ? Hyvin nekin pelittää.

 

Jon
Tiistaina, 4. helmikuuta, 2003 - klo 12.35:   
Minä voisin ostaa kaksi 64MB:n kalikkaa jos lähtee ok-hintaan.

 

JPQ
Tiistaina, 4. helmikuuta, 2003 - klo 12.48:   
Jon: Mulla vain yksi 64Megainen ja ilmeisesti jos en sekoillut nuo 32Megaista on menossa jo kaupaksi tai ostaja ehdokas käsittänyt väärin. Ja mikä on OK hinta
kun uuden hinta noin 65.2euroa (siis halvimmassa osto paikassa jonka tiedän). Eli tee rohkeasti tarjous ? ja ilmoita sisältyykö postikulut tarjoukseen. Ja siis tarjousta pöytää ja rohkeasti vain ?

 

Jon
Tiistaina, 4. helmikuuta, 2003 - klo 15.35:   
No, tarjoan 50 euroa siitä 64-megaisesta postikulut mukaanluettuna. SIMMi tulisi 32-megaisen kaveriksi eli en ole varman sen toimivuudesta joten jonkinlainen palautusoikeusjärjestely olisi myös kiva :)

Onko se miten vanha, entäs muut tekniset tiedot?

 

JPQ
Tiistaina, 4. helmikuuta, 2003 - klo 18.25:   
Jon: Lienee niin että ikävä kyllä niin että eräs tyyppi ostaa jo minulta tuon 64Megan ja 32Megan Simmin. Eli vain toinen 32Megaisista jää jäljelle. Ikää en osaa sanoa ostin nämä käytettynä.
PS. Jon pistä mailia osoite on tässä viestissä tuossa linkin takana. Jos näet olet kiinnostunut pätkääkään enään tästä asiasta. Jos 32Megainen kelpaisi? Tietenkin halvemalla...
koskee toki muitakin halukkaita.

 

Jupp3
Tiistaina, 4. helmikuuta, 2003 - klo 21.34:   
Mailatkaas mulle, jos käytetty 64MB muisti kiinnostaa... Täällä on moisia pyörinyt silloin tällöin yhdessä PC-liikkeessä käytettynä... Ei muistaakseni paljoa maksaneet, itselläni onjo max. 64+64

 

Jon
Keskiviikkona, 5. helmikuuta, 2003 - klo 13.33:   
JPQ: kiitän tarjouksesta mutta minulla on jo 2*32MB.

 

Soikki
Perjantaina, 14. helmikuuta, 2003 - klo 14.59:   
Hello hello,

jos löytyy 32mb simmejä niin haluan ostaa! Nyt on vain 16mb käytössä...

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: