Crossfire II demo Aminetissa

Saku-foorumi » Classic Amiga » Pelit » Viestit 2003 » Crossfire II demo Aminetissa « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Seppo
Keskiviikkona, 29. tammikuuta, 2003 - klo 10.27:   
Olettekos tsekanneet tuon Aminettiin ilmestyneen demon Crossfire II nimisestä kaupallisesta pelistä - 13 Mb paketista purkautui vallan mainio avaruussotaseikkailupeli, eräänlainen Wing Commander in glorious 2D :)

Demossa on tutorial tehtävä ja pari oikeaa, joista varsinkin jälkimmäinen on aika kinkkinen. Grafiikka ja äänet on laadukasta tasoa ja peli toimii niin AGAn kuin graffakortin alla.

Ja niille vinkujille joiden mielestä Amigalle ei tule enää kuin vanhojen pelien käännöksiä muilta koneilta - tämä peli on ihan ehta Amiga originaali a la Payback - niin että eikun kokeilemaan... :)

 

Jon
Keskiviikkona, 29. tammikuuta, 2003 - klo 11.22:   
On se ihan hieno. Ei vain ole ollut aikaa pelata :)

 

JPQ
Keskiviikkona, 29. tammikuuta, 2003 - klo 12.31:   
Olen ladannut mielestäni paketin , testaamaan en ole ehtinyt.

 

Lu0maska
Keskiviikkona, 29. tammikuuta, 2003 - klo 13.46:   
Demon perusteella pelihän on vallan mainio, varsinkin moninpeli on hulvatonta huvia. :)

 

jPV
Keskiviikkona, 29. tammikuuta, 2003 - klo 14.43:   
Hmm.. mä kokeilin pikaisesti ja ensivaikutelmana en pitänyt ohjauksesta ollenkaan, kun se ei ollut sellainen turborakettimainen, jolloin olisi voinut ampua eri suuntaan kuin liikkuu. Pitää ehkä kokeilla joskus uudestaan paremmalla ajalla... Myöhään pistivät tuon demon levitykseen, itse pelihän on ollut myynnissä jo viime vuonna.

 

nasu
Keskiviikkona, 29. tammikuuta, 2003 - klo 23.03:   
@jPV

Mistä sen pelin on voinut jo viime vuonna ostaa? Vastahan nuo
ilmoittivat, että jako jälleenmyyjille on vasta alkanut. Varsinkin
täällä pohjoisessa tilanne on hieman kärjistetympi - esim GE Kyllä
tahi GGSData.se:llä tuota peliä ei vielä ole myynnissä - GE:lle on
minulla jo ennakkotilaus kyseisestä pelistä ollut joulukuun alusta.

 

Jarmo
Torstaina, 30. tammikuuta, 2003 - klo 8.24:   
Eikös tuo muuten ole sama peli, jota pelailtiin jo vuosia sitten "kehityksen alla" olevana demoversiona? Sitä en edes saanut toimimaan kuin jossain DBLNTSC-tilassa tjsp., muuten kaatui. Jossain välissä muistaakseni tekijä ilmoitti lähdekoodien hävinneen, joten tuo uusi versio lienee sitten alusta asti uudestaan tehty. Vanha demo ainakin oli kaksinpelinä huippukiva, joten tuo taitaa olla sitten pakkohankinta. :)