BlizKick ja CD-asema

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 01/2003 » BlizKick ja CD-asema « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

tnt
Torstaina, 16. tammikuuta, 2003 - klo 13.58:   
Joo. Olen paininut 2pv Blizkickin ja CD-aseman kanssa. Kone on a1200 ja turbo blizzard 1260 @64Mhz. CD asema on joku Lite-on mikälienee 32X. Toiminut hyvin aikaisemmin. Juttu juontaa ongelmansa siitä, että tarkoitus on asentaa os3.9. Koneessa on 3.0 Kickromit, ja olen softkickannut 3.1:n Kickblizillä. Kun kone yrittää ajaa idefixiä, kone alkaa resetoida itseään jatkuvasti. Jos jollakulla kokemusta vastaavasta, kaikki apu tervetullutta!

 

tnt
Torstaina, 16. tammikuuta, 2003 - klo 14.16:   
ps välillä tulee vaan sofware failure: cd0 program failed (error #80000004)
suspend / reboot. ja jumissa olaan.

 

tnt
Torstaina, 16. tammikuuta, 2003 - klo 21.18:   
näyttää siltä, että ei kun dynyä koppaan ja kauppaan...
www.ge.vip.kädetpystyssääitiähuutaen.fi

 

Nakkel
Perjantaina, 17. tammikuuta, 2003 - klo 2.20:   
Hmm... Eikös siellä Blizkickin dokumenteissa ole juttua tuosta bootti loopista ja miten siitä pääsee eroon?

 

tnt
Perjantaina, 17. tammikuuta, 2003 - klo 4.27:   
jees jotain löytyy, pitää tutkii. mutta blizkick ilman cd:tä toimii hyvin ja cd ilman blizkickiä toimii hyvin... outoa.

 

JPQ
Perjantaina, 17. tammikuuta, 2003 - klo 13.21:   
tnt: mitä vikaa kaupassa ? Itse en ole havainnut mitään.

 

tnt
Perjantaina, 17. tammikuuta, 2003 - klo 19.43:   
jpq: ei todellakaan mitään vikaa. Tuo osoite vaan allekirjoittaneen normaali hölmöilyä ja tarkoittaa lähinnä omaa tyhmyyttäni. Sori jos annoin ymmärtää itseni väärin

 

JPQ
Perjantaina, 17. tammikuuta, 2003 - klo 22.19:   
tnt: Ahaa. Ja ajattelimpahan vaan että kummallista että joku on löytänyt valittamista paikassa josta minä en. Ja olen aika kriittinenkin eli en mistä vaan firmasta pidä.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: