OpenSource Dopuseksesta kysyttävää...

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2003 » Viestit 01/2003 » OpenSource Dopuseksesta kysyttävää « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Torstaina, 2. tammikuuta, 2003 - klo 0.11:   
Miten voisin "tappaa" sisäisen kuvien näyttökoodin ? jaa miksikö kun ei toimi näyttökorteilla eikä tue edes AGAa kunnolla. entäss miten valita tiedosto listasta vaikka kaikka mod. alkuiset tiedostot entäs vaikka .joo päätteiset tiedostot ?

 

Jontsa
Torstaina, 2. tammikuuta, 2003 - klo 7.32:   
Klikkaamalla skrollipalkkien keskellä olevaa pientä S-kirjainta, voit
antaa patternin esim *.mod joka sitten valitsee .mod päätteiset
tiedostot.

 

KimmoK
Torstaina, 2. tammikuuta, 2003 - klo 8.02:   
Tappaminen voi olla vaikeaa, mutta eikös kaikki kuvien tyypit voi määritellä preferences osastolla uudestaan?

 

Jarmo Piippo
Torstaina, 2. tammikuuta, 2003 - klo 10.06:   
Mulla on aina ollut kaikille kuville DOpuksessa määriteltynä Visage näyttöohjelmaksi. Sille vain laittaa menemään kaikki tyypit yhdessä luettelossa, niin hyvin pelaa.

 

JPQ
Torstaina, 2. tammikuuta, 2003 - klo 15.03:   
KimmoK: sitäpä olen yrittänyt valmiiden tiedosto tyyppien tunnistajan kanssa mutta eipä auta.
Jarmo: voisitko sitten postittaa configfileesi tänne kun mulla ei,netistä löytämäni tunnistus tieto avut auttaneet.
Sanoin teille molemille sen nähtävästi turhaan mutta kiitos tuosta toisesta avusta. Eli siitä S-kirjain napista.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: