Miten AmIRC (demo versio) toiminta ku...

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 12/2002 » Miten AmIRC (demo versio) toiminta kuntoon ? « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

JPQ
Sunnuntaina, 22. joulukuuta, 2002 - klo 0.31:   
Miten AmIRC (demo versio) toiminta kuntoon ? kaikkeni olen tehnyt mutta eipä auta. Olisi kiva käyttää keskusteluun uudenvuoden yönä eräiden tahojen kanssa. Käyttäen sitä varten pystytettyä IRC kanavaa. Muuten voisi sen ostaa mutta se ei ehtisi jouluksi siis NEtconnect 3 eikä juuri rahatkaan salli. (ja toiseksi ei olisi kiva maksaa ohjelmasta joka ei siltikään toimi)

 

JPQ
Sunnuntaina, 22. joulukuuta, 2002 - klo 3.30:   
Kumminta on se että BlackIRC toimi ja mielestäni toimin molemilla softilla samalla tavalla. Siis syötetyt tiedot oli samat. Mutta samapa se...

 

jPV
Maanantaina, 23. joulukuuta, 2002 - klo 19.47:   
Auttaisi hieman, jos kertoisit, että missä vaiheessa AmIRC:n käyttö tökkää... Viimeksi lauantaina asensin sen 3.5:n demoversion eräälle koneelle. Imuutin paketin Vaporin sivuilta, purin rammiin, klikkasin installeria, käynnistin softan, kirjoitin nickin, loin uuden serverin ja konnektoin sille. Ei siinä mitään kummempaa tarvi :). MUI toki pitää olla asennettuna myös.

 

JPQ
Maanantaina, 23. joulukuuta, 2002 - klo 22.02:   
jPV: mulla oli MUI paljon netti aikaani asennettuna ja minä naputtelin mielestäni serveriksi sen irc.stealth.netin ja kanavaksi #AmigaFIN yms. eipä toiminut mutta katson kun jaksan uusiksi.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: