Pinball Dreamsin highscoret

Saku-foorumi » Classic Amiga » Pelit » Viestit 2003 » Pinball Dreamsin highscoret « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Lauri Kärpijoki
Maanantaina, 16. joulukuuta, 2002 - klo 13.19:   
Millaisia tuloksia porukalla on? Ei ole pahemmin tullut nimittäin vertailtua ja olisi mielenkiintoista tietää kuinka suurilla pistemäärillä muut ovat päässeet highscoreihin. Ainakin Nightmaressa tulokseni näyttäisi olevan aika matalaa tasoa.

Tässä ne tulevat (älkää naurako!):

Ignition: 89 miljoonaa
Steel Wheel: 94
Beat Box: 116
Nightmare: 894

Noista Ignitionin ja Beat Boxin ennätykset tein viime viikonloppuna pelatessani. Alkuvaiheessa meidän (isäkin on pitänyt tuosta pelistä) tulokset oli aika surkeaa tasoa. Highscoret ollaan kirjoitettu myös paperille ja paperissa luki kun viikonloppuna lisäilin omani, isäni tulos 94 miljoonaa kesältä 1994. Toki siihen olin lisännyt myös kaikki uusimmat, mutta onhan se kiintoisaa seurata pistemäärien kehitystä.

Mielestäni Ignition on pöydistä eniten taitoa mittaavin. Nightmare on ehkä kiva suurista pisteistä pitäville.

 

Ville
Tiistaina, 17. joulukuuta, 2002 - klo 10.52:   
Beat Boxissa muuten saa eniten pisteitä. Mun enkka on jotain 12 miljardia. Salaisuus piilee bonusten tuplailussa...

Nightmaressa enkka on "vaan" vaivaiset 4 miljardia ja jotain :)

 

Nakkel
Tiistaina, 17. joulukuuta, 2002 - klo 11.36:   
En ole varma muistanko oikein, mutta mielestäni Nightmaressa oli joku bugi/jippo joka avulla siinä pysty saamaan rajattomasti pisteitä.

 

Tommi
Keskiviikkona, 18. joulukuuta, 2002 - klo 0.44:   
Nightmaressahan oli se joku pisteiden tuplaus bonus. Ignition on tosiaan ehkä kaikkein vaikein.
Loistava peli!

 

Lauri Kärpijoki
Keskiviikkona, 18. joulukuuta, 2002 - klo 8.33:   
Ville: ...ja bonus heldeissä ja extra balleissa.

(miksi ihmeessä tämänlainen vastausviestini oli hävinnyt???)

 

Lauri Kärpijoki
Keskiviikkona, 18. joulukuuta, 2002 - klo 8.40:   
Pian minä tosiaan alan käyttäytyä epäasiallisesti, jos vaivalla kirjoittamiani viestejä dellaillaan vittuilun vuoksi.

 

JPQ
Keskiviikkona, 18. joulukuuta, 2002 - klo 13.22:   
Lauri: Tuskin tuon käytöksen mitä sinä sanot V********* (tulikohan tähtiä liikaa?) luulen ihan muista syistä. Mutta kiroilu ei ole silti sopivaa yritä silti olla asiallinn.

 

Lauri Kärpijoki
Torstaina, 19. joulukuuta, 2002 - klo 10.38:   
Viestini eivät sisältäneet kyllä kirosanoja kummemmin. Sen sijaan sivuttiin moderaatoja viestissä tai parissa, ja olivat kohtalaisen pitkiä viestejä. Eivät muistaakseni sisältäneet mitään erityistä herjaustakaan, joten se ei oikein voi olla syynä.

Tuo edellämainittu viesti nyt ei kyllä ollut kovin pitkä, lauseenmittainen vain.

 

Tommi
Torstaina, 19. joulukuuta, 2002 - klo 15.42:   
Itse en muista, mut amigan addiktiivisimpia pelejä.

 

JPQ
Torstaina, 19. joulukuuta, 2002 - klo 21.32:   
Lauri: en muita muista tuo komentti koski tuota mun edellistä viestiä edeltävää. Ymmärrän tunteesi mutta silti voisit ns. sensuroida ne tietyt sanat niin että kaikki tietää mitä tarkoitat mutta kiro sanat katoaisivat.
Tommi: Niin on ja parhaita.

 

Tommi
Perjantaina, 20. joulukuuta, 2002 - klo 8.54:   
Mut, Fantasies vielä parempi.

 

jPV
Perjantaina, 20. joulukuuta, 2002 - klo 10.58:   
Illusionsin pelaaminen jäi kovin vähälle, mutta silti voisin sanoa, että Slam Tilt on paras ;)

 

Matti Kuuva
Perjantaina, 20. joulukuuta, 2002 - klo 11.27:   
Dreams vakuuttaa jotenkin kun sitä pelailee A500:lla ihan peruskokoonpanolla ja miettii laitteiston ominaisuuksia verrattuna nyky PC:n gigahertseihin. Tulee mielee Janne Sirenin pääkirjoitus viime SAKU:ssa.

 

cAHVA
Perjantaina, 20. joulukuuta, 2002 - klo 18.31:   
Slam Tilt on munkin mielestä ehdottomasti paras flipperi mitä millekkään koneelle on ikinä tehty.

Vois alkaa sen highscoreja pistää uuteen threadiin :)

 

Jupp3
Perjantaina, 3. tammikuuta, 2003 - klo 0.29:   
Juu, Slamtilt on rule, mutta Pinball Illusionsin CD-versiossa on CD-audiot, siis yksi niistä liian harvoista CD32-peleistä, jotka ottavat jotain hyötyä formatin tarjoamista mahdollisuuksista. Liian monessa CD32-pelissä on n.2 megaa tavaraa jaa loput tyhjää...

Pinball Brain Damage taitaa olla uusin, mutta ei kuulema suostu yhteistyöhön 060-prosessorin kanssa...

 

Lauri Kärpijoki
Tiistaina, 7. tammikuuta, 2003 - klo 9.06:   
Beat Boxissa, loppuuko oikeanpuoleisista rampeista ylipäätään minkään kivojen juttujen tulo sen jälkeen, kun "Mega Hit" on tullut?

Joululomalla kotona ollessa tuli pelailtua jonkun verran (aika paljon) Pinball Dreamsia ja Beat Boxin ja Ignitionin parasta tulosta sain yli kolminkertaistettua. Beat Boxissa on nyt 380 miljoonaa ja Ignitionissa 304 miljoonaa.

Miten paljon parempia tuloksia olette Ignitionissa onnistuneet saamaan?-)

Kyllähän listoille muitakin tuloksia tuli, varmaan kahdeksan uutta tulosta. Kertoo varmaan tulosten tasosta paljon... pääasia kuitenkin, että kaikki listoilla olevat tulokset ovat minun tuloksiani.

 

Lauri Kärpijoki
Torstaina, 9. tammikuuta, 2003 - klo 10.24:   
Sekoaako muuten muilla Steel Wheel silloin kun menee hyvin, eli kun keskirampista pitäisi tulla paria miljoonaa. Kun iskee oikealle, vaikka valo näyttäisi paria miljoonaa ja on iskenyt sen jälkeen vielä lisäyksiä putkeen, koko pisteytys alkaa taas alusta. Sitten siinä vaiheessa jossain SW saattaa seota? Vai johtuuko vain siitä, että minulla on piraattiversio.

Olen kyllä hankkinut alkuperäisenäkin, mutta se oli PC:lle ja sisältyi Pinball Power Packiin, joka muuten maksoi vain 99mk. Sisälsi lisäksi Pinball Dreams II:n, Pinball Fantasiesin, Pinball Manian ja Pinball Illusionssin. Tosin Dreams ei kyllä oikein toimi PC:llä... tai itseasiassa minun koneellani ollenkaan, mutta muutenkin tuntuma on huonompi kun joskus PC:llä ko. peliä on tullut pelattua.

 

Jon
Torstaina, 9. tammikuuta, 2003 - klo 11.08:   
Saatan nyt erehtyä cd:stä, mutta muistaakseni erällä Aminet-CD:llä tuli ihan lailliset versiot Dreamsistä, Fantasiesta ja Illusionista. En pysty tarkistamaan CD:n numeroa kun se on 150km:n päässä mutta eiköhän Gentle Eye tai joku muu tiedä paremmin.

 

Lu0maska
Torstaina, 9. tammikuuta, 2003 - klo 14.45:   
Löytyvät myös www.back2roots.org:sta.

 

Roide
Torstaina, 30. tammikuuta, 2003 - klo 17.14:   
Kaivoin vanhat SlamTilt highscore tulokset esille (vuosimallia 98-99)
Mean machines: 3.901.336.900
The Pirate: 2.051.460.590
Ace of Space: 2.226.065.150
Night of the Demon: 3.447.465.000