IFusion PPC

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2001 » Viestit 09/2001 asti » IFusion PPC « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Janne Sirén
Tiistaina, 27. helmikuuta, 2001 - klo 10.57:   
Nyt kun tuo Fusionin Mac-emulaation PowerPC-versio näyttää viimein tulevan (ainakin Cyberstormille)... onko joku täältä tilannut sitä? Tämä on BoXeRin ohella yksi niitä ikuisuusprojekteja jonka ilmestymiselle pitää nostaa kyllä hattua jos niin joskus tapahtuu. :-)

 

Jarkko Kaataja
Tiistaina, 27. helmikuuta, 2001 - klo 14.42:   
Itte tilasin joskus tuon 68xxx version ja
tais keretä peräti 3.2 asti. Ei tosin enää toiminut tuo Gfx kortin kanssa.
iFusion hinta on noussut kaiken aikaa,
kun 'valmistumispäivä' lähenee.
1800mk on aivan liikaa tuosta emulaattorista,
kun vertaa esim. 68xxx hintaan 200mk (3.1 + upgrade 3.2).
Kun päästään samalle hehtaarille, niin
voin roponi tuohon iFusion sijottaa!

 

Tripper
Tiistaina, 27. helmikuuta, 2001 - klo 16.02:   
Juu, hinta on ehdottomasti aivan älytön. Tuhat markkaa maksimissaan postikuluineen kaikkineen olisin valmis maksamaan, en kuitenkaan täyttä viikon palkkaa.
BTW. mullakin ongelmia saada Fusionia toimimaan graffakortin kanssa, joten tyydyin leikkimään AGA-koneellani. Voi johtua CGX-ajureista.

 

Jontsa
Keskiviikkona, 28. helmikuuta, 2001 - klo 14.12:   
Minulla Fusionin 68k:n uusin versio toimii mainiosti 060:lla ja CVisionPPC:llä.

PPC versio maksaa kyllä hieman liikaa. Minulle PPC MacOs tulisi todellakin tarpeeseen, mutta kyllä minunkin täytyy odottaa että saisi halvemmalla.

 

Antti Hämäläinen
Maanantaina, 5. maaliskuuta, 2001 - klo 17.33:   
Vihdoinkin siis se olisi tulossa? Mitä kautta ko.
softaa voi hankkia, valmistajan www osoite jne.

 

Janne Sirén
Maanantaina, 5. maaliskuuta, 2001 - klo 19.45:   
HiSoft tuota kai alkaa levittää, mutta http://www.microcode-solutions.com/ sitä tekee. Microcoden sivuilta voi seurata tilannetta.

 

Jarkko Kaataja
Tiistaina, 6. maaliskuuta, 2001 - klo 10.26:   
Blittersoft anakin näyttää kauppaavan sitä.
Itse olen tilaillut muutakin tavaraa englantilaiselta;
http://www.blittersoft.com/
Luottokortin omaavana, tilaukset kävivät kätevästi.

 

Jarkko Kaataja
Keskiviikkona, 7. maaliskuuta, 2001 - klo 11.08:   
On myös toinenkin tapa saada Mac toimimaan
PPC amigoissa. :)
Tämä on tosin paljon työläämpi, mutta jos
romut on jo valmiina pöydällä, ei tarvitse
suuria sijoituksia rahallisesti tehdä.
Ainoastaan aikaa ja vaivaa.
LinuxPPCn kautta on saatavilla Mac-on-linux (mol) -emulaattori: ftp://ftp.nada.kth.se/home/f95-sry/Public/mac-on-linux/mol-0.9.38-1.ppc.rpm
Ja esim. LinuxPPC täältä:
ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/linuxppc
Toimivuudesta en tiedä sanoa mitään, mutta eipä tuo iFusionkaan ole vielä todistettavasti testissä ollut. :)

 

Antti Hämäläinen
Perjantaina, 30. maaliskuuta, 2001 - klo 9.46:   
Tuo mol ei toimi apuksen kanssa. Eli muistaakseni syynä oli, että se tarvitsi/käytti rautaa suoraan ja se ei vaan oikein vastaa maccia amigalla ;).

Tosin tämä tieto voi olla vanhentunutta, voipi olla, että uudella apuksen kernelillä sen voisi saadakin toimimaan. En tiedä, olihan tuo asennettuna jossain vaiheessa.

 

Janne Sirén
Perjantaina, 13. huhtikuuta, 2001 - klo 10.34:   
Joku kertoi juuri sfnet.atk.amiga:ssa saaneensa iFusionin postissa... Olisiko tätä päivää uskonut näkevänsä, tätä menoa BoXeRkin ilmestyy joskus. :)

 

Mika Hanhijärvi
Lauantaina, 14. huhtikuuta, 2001 - klo 14.03:   
Kuka ostaa vaan enää Boxeria onkin toinen juttu, ainakaan mä en enää
osta ns. m68k-pohjasta amigaa jos AmigaOne:n käpäliini saan :)
Kyllä taitaa tää A1200 ola mulle viimenen vanhan mallin kone ja suunta
kohti AmigaOne:a.

 

Janne Sirén
Lauantaina, 14. huhtikuuta, 2001 - klo 15.36:   
Niin siinä sitten oikeasti taisi käydä, että BoXeRin kanssa jahkailtiin lopulta niin kauan, että siitä on tullut täysin obsolete jopa "Classic" Amiga-markkinoilla (ei pelkästään potentiaaliseen seuraavan sukupolven Amigaan nähden) - etenkin kun OS 4.0 vaatii AmigaONEn. Tietysti AmigaONEa ei sen enempää ole ilmestynyt kuin 4.0:aakaan vielä...

Joe Torre jonka piti Anti Gravitylle tehdä BoXeRia kuulemma ei enää työskentele siellä, joten... Ehkäpä kohta kuulemme että BoXeR on jälleen kerran uudistettu, tällä kertaa zico-spesifikaation mukaiseksi ja se ilmestyy Q1 2002 tms... ;-)

 

Jupp3
Maanantaina, 2. heinäkuuta, 2001 - klo 3.11:   
Minullakin oli ongelmia Fusionin (68k) kanssa Cybergraphx 4:llä, mutta Cybergraphx:n sivulta löytyi päivitys CGX ajureihin, joka auttoi HUOMATTAVASTI.

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: