Käyttiksen asennuskorput

Saku-foorumi » Classic Amiga » Yleinen keskustelu » Viestit 2002 » Viestit 12/2002 » Käyttiksen asennuskorput « Edellinen Seuraava »

Kirjoittaja Viesti
 

Tapola
Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 16.56:   
Tervehdys,

kovalevyni meni jokin aika sitten rikki A4000:sta,
ja nyt hankittuani uuden, on käynyt ilmi että asennuskorppuni ovat myös ajan saatossa menneet rikki. Mistähän voisi saada ihan dd-muodossa asennuskorput?? Ilmeisesti pelkkä Workbench3.0 riittäisi, mahdollisesti tarvitaan myös Install3.0.

Tapola
tapola@hotmail.com

 

Jani Kuituniemi
Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 17.24:   
Install-korpun asennus-scripti asentaa kaikkien 6:n disketin sisällön.
Vaikka toimivan asennuksen saa vähemmälläkin disketti määrällä, niin
kyllä kannattaa ne kaikki jostain hommata.

 

ZAK
Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 18.07:   
Petro antoi WB3.0:n vapaaseen levitykseen.Kaikki
disketit oli edesmenneen AF:n jonkin loppunumeron rompulla.
Joku muistanee missä numerossa.Jos on tarpeen voin kaivella esiinkin.

 

miksuh
Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 18.15:   
Hommaa samantien OS3.5 tai OS3.9 :) Tosin ne joutuu ostaan, mutta olisi hyvä "joululahja" a4000:lle :)

 

miksuh
Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 18.16:   
Hmm ainiin harmi vaan et noi vaatii vähintään KS3.1:n... Noh se oli vaan idea :)

 

Joanna
Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 18.29:   
Joululahjoista puheenollen.

Vanhojen koneiden omistajien kannattaa näemmä katsella Vesalian ja KDH:n sivuja. siellä on kaikkea sälää adwenttikalentereissa, ja ainakin minusta osa ihan kivaan hintaankin.

 

miksuh
Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 19.57:   
Joo omakin Mediatorini oli viimevuoden KDH:n joulukalenterissa :)

 

Joanna
Tiistaina, 3. joulukuuta, 2002 - klo 20.04:   
Pelit ja muut ohjelmat varmaan toimisi näissä uusissakin mutta kun ei ole vielä konetta hankittuna niin ei viitsi alkaa ennakkoonkaan ostamaan. Jotenkin on ennakointikiintiö täynnä.

 

Tapola
Torstaina, 5. joulukuuta, 2002 - klo 18.28:   
Itse asiassa minulla on kyllä OS3.9 cd ja kickstart 3.1 koneessani. Olen vain jumittunut tilanteeseen, jossa bootatessani korpulta en pääse CD:ltä asentamaan mitään.

Asennus siis onnistuisi ilmeisesti suoraan versioon 3.9? Olisiko tähän sitten jotain vinkkiä? Tai voisiko joku vaikka rakentaa boottaavan korpun josta pääsee CD:lle ja postittaa sen minulle?

Tapola
tapola@hotmail.com

Lisää viestisi tähän
Viestisi:
Käyttäjätunnus: Postitus informaatiota:
Tämä on yksityinen keskustelupalsta. Vain rekisteröidyt käyttäjät ja moderaattorit voivat postittaa tänne.
Salasana:
valinnat: Aktivoi URL:t automaattisesti tässä viestissä
Toimenpide: